arrow

Naomi

Povestea Naomi a început în 2005 cu o patiserie în Timișoara și a ajuns în prezent la un lanț de 4 cofetării, rămânând în tot acest timp un business de familie. Cu o viziune ambițioasă despre evoluția business-ului și o abordare neconvențională în ceea ce privește categoria din care acesta faca parte, fondatorul Naomi vrea să construiască un brand care să rămână relevant și mereu actual pentru diferitele generații și segmente de consumatori căror li se adresează, ale căror obiceiuri de consum sunt în continuă schimbare și ale căror așteptări legate de produsele și serviciile de acest tip variază în funcție de ocazia de consum.

industrie
  • Retail

servicii
  • Repoziționare de brand

  • Identitate vizuală

  • Design de ambalaj

  • Design de website

Citește mai mult

“Când am decis că este momentul pentru un refresh al brandului Adams Supplements, aveam deja în minte o direcție către care aș fi vrut să se îndrepte el.Cu toate acestea, Brandfusion ne-a provocat cu o perspectivă diferită, obținută în urma unei analize atente a pieței și a discuțiilor cu consumatorii de suplimente alimentare. De aceea, argumentele aduse de Brandfusion în favoarea conceptelor propuse și faptul că am putut asculta „vocea consumatorului” ne-au înlăturat, până la urmă, orice îndoială. Pentru mine, a fost o dovadă a capacității Brandfusion de a înțelege în profunzime business-ul, piața, consumatorul și de a veni cu soluții strategice și creative de a răspunde nevoilor acestora.’’
ZSOLT BENEDEK - FONDATOR ADAMS VISION
următorul proiect:

Bravito