arrow

Bravito!

Grupul de companii Agricola datează din anul 1957, fiind unul dintre cei mai mari producători din industria cărnii din România, cu prezență în mai multe categorii de piață prin brandul umbrelă Agricola. Urmărind să atragă un nou profil de consumatori și să-și consolideze poziția în piață, grupul pregătea lansarea unei game de produse alimentare dedicate copiilor, cu un portofoliu multi-categorie similar celui al brandului Agricola. Provocarea noastră a fost de a construi poziționarea și identitatea noului brand pentru a-i asigura diferențierea în piață și relevanța pentru audiența țintă.

industrie
  • FMCG

servicii
  • Poziționare de brand

  • Nume și identitate verbală

  • Identitate vizuală

  • Design de ambalaj

Citește mai mult

“Când am decis că este momentul pentru un refresh al brandului Adams Supplements, aveam deja în minte o direcție către care aș fi vrut să se îndrepte el.Cu toate acestea, Brandfusion ne-a provocat cu o perspectivă diferită, obținută în urma unei analize atente a pieței și a discuțiilor cu consumatorii de suplimente alimentare. De aceea, argumentele aduse de Brandfusion în favoarea conceptelor propuse și faptul că am putut asculta „vocea consumatorului” ne-au înlăturat, până la urmă, orice îndoială. Pentru mine, a fost o dovadă a capacității Brandfusion de a înțelege în profunzime business-ul, piața, consumatorul și de a veni cu soluții strategice și creative de a răspunde nevoilor acestora.’’
ZSOLT BENEDEK - FONDATOR ADAMS VISION
următorul proiect:

Domeniul Strehan