Ne bucurăm că ți-a fost utilă această ediție.
Apreciem că ne urmărești și că îți aloci timp pentru conținutul nostru.
Aruncă o privire și peste cele mai recente articole:
Din iunie 2025, Actul European privind Accesibilitatea impune companiilor să creeze produse și servicii digitale accesibile tuturor. Dincolo de obligația legală, accesibilitatea extinde audiența, îmbunătățește experiența utilizatorilor și consolidează brandurile. Un design incluziv nu este doar etic, ci și esențial pentru viitor.
Într-un interviu recent pentru IQAds, Mona Ursu, CEO Brandfusion, vorbește despre evoluția industriei de branding sub semnul provocărilor și oportunităților aduse de schimbările rapide în plan social, economice și, mai ales, tehnologic.
Aniversând al 20-lea an al său, REBRAND 100® Global Awards, primul și cel mai respectat program global de recunoaștere a transformărilor de brand eficiente, și-a anunțat la începutul lunii martie câștigătorii ediției din 2024.
Designul circular în branding integrează principiile economiei circulare pentru a reduce risipa și a maximiza valoarea pe termen lung. Aceasta abordare presupune utilizarea materialelor regenerabile, reciclarea și optimizarea resurselor, având un impact pozitiv atât asupra mediului, cât și asupra relației brandului cu consumatorii.