BF BOOSTER
O soluție agilă de branding
5, 4, 3, 2...1 START!
CREĂM IMPACT PRIN 3 ELEMENTE

Strategie
Facem echipă cu liderii organizațiilor pentru a crea împreună o viziune clară și pentru a defini strategia prin care viziunea poate fi pusă în mișcare.
Strategia răspunde întrebărilor esențiale pe care se bazează un business - DE CE, CUM şi CE -, DE CE există business-ul, sau care sunt impactul şi contribuţia lui mai presus de rezultatele financiare, CUM face lucrurile diferit, CE are concret de oferit. Ea este fundamentul pe care se construiește brandul și reprezintă sursa de inspirație pentru toate formele lui de exprimare și acțiune, cum ar fi numele, identitatea vizuală, comunicarea etc.
viziunea poate fi pusă în mișcare.
Strategia răspunde întrebărilor esențiale pe care se bazează un business - DE CE, CUM şi CE -, DE CE există business-ul, sau care sunt impactul şi contribuţia lui mai presus de rezultatele financiare, CUM face lucrurile diferit, CE are concret de oferit. Ea este fundamentul pe care se construiește brandul și reprezintă sursa de inspirație pentru toate formele lui de exprimare și acțiune, cum ar fi numele, identitatea vizuală, comunicarea etc.
Servicii

Design
Prin design, dezvoltăm identitatea vizuală a brandului, elementul prin care acesta va deveni „palpabil” și va comunica cu audiențele sale într-un mod în care să fie ușor de identificat și recunoscut.
O identitate vizuală desenată strategic, pune în prim plan povestea brandului, îi dă stil şi consistenţă. Fiecare element din componenţa unei identităţi vizuale (logo, caracter de literă, culoare), este gândit să-i păstreze acesteia integritatea și să pună în valoare unicitatea brandului, indiferent de posibilităţile de prezentare: print, digital, video etc.
sale într-un mod în care să fie ușor de identificat și recunoscut.
O identitate vizuală desenată strategic, pune în prim plan povestea brandului, îi dă stil şi consistenţă. Fiecare element din componenţa unei identităţi vizuale (logo, caracter de literă, culoare), este gândit să-i păstreze acesteia integritatea și să pună în valoare unicitatea brandului, indiferent de posibilităţile de prezentare: print, digital, video etc.

Cultura brandului în organizație
Creăm împreună cu organizațiile programe și instrumente prin care implicăm audiențele interne în activarea puterii brandului și dezvoltarea unei culturi în jurul acestuia.
Atunci când brandul își pune amprenta asupra organizației, toate acțiunile sale sunt menite să consolideze cultura acesteia și să reflecte promisiunea de valoare pe care o face actualilor și viitorilor angajați. Astfel, brandul joacă un rol cheie în atragerea și reținerea talentelor, precum și în asigurarea unei experiențe autentice și relevante pentru angajat.
culturi în jurul acestuia.
Atunci când brandul își pune amprenta asupra organizației, toate acțiunile sale sunt menite să consolideze cultura acesteia și să reflecte promisiunea de valoare pe care o face actualilor și viitorilor angajați. Astfel, brandul joacă un rol cheie în atragerea și reținerea talentelor, precum și în asigurarea unei experiențe autentice și relevante pentru angajat.
momentele vitale au nevoie de impact

Business nou
Punem bazele brandului, pentru a comunica clar și convingător: cine sunteți, ce scop vă unește, care sunt valorile voastre, care este promisiunea pe care o faceți clienților.
Punem bazele brandului, pentru a comunica clar și convingător: cine sunteți, ce scop vă unește, care sunt valorile voastre, care este promisiunea pe care o faceți clienților.

Creșterea vizibilității
Pornind de la poziționare, facem vizibil brandul prin comunicare, pentru a susține creșterea bazei sale de clienți, sau extinderea business-ului pe noi piețe.
Pornind de la poziționare, facem vizibil brandul prin comunicare, pentru a susține creșterea bazei sale de clienți, sau extinderea business-ului pe noi piețe.

Adaptarea la piață
Reconfigurăm portofolii, repoziționăm brandul, pregătim comunicarea cu noi segmente de clienți, pentru ca business-ul să poată beneficia la maxim de oportunitățile pieței.
Reconfigurăm portofolii, repoziționăm brandul, pregătim comunicarea cu noi segmente de clienți, pentru ca business-ul să poată beneficia la maxim de oportunitățile pieței.

Reinventarea
Când există o viziune nouă de transformare a business-ului, împreună putem să o articulăm, să o transpunem în strategie și să inspirăm organizația să-i dea viață prin acțiunile ei.
Când există o viziune nouă de transformare a business-ului, împreună putem să o articulăm, să o transpunem în strategie și să inspirăm organizația să-i dea viață prin acțiunile ei.
“Când am decis că este momentul pentru un refresh al brandului Adams Supplements, aveam deja în minte o direcție către care aș fi vrut să se îndrepte el.Cu toate acestea, Brandfusion ne-a provocat cu o perspectivă diferită, obținută în urma unei analize atente a pieței și a discuțiilor cu consumatorii de suplimente alimentare.
De aceea, argumentele aduse de Brandfusion în favoarea conceptelor propuse și faptul că am putut asculta „vocea consumatorului” ne-au înlăturat, până la urmă, orice îndoială. Pentru mine, a fost o dovadă a capacității Brandfusion de a înțelege în profunzime business-ul, piața, consumatorul și de a veni cu soluții strategice și creative de a răspunde nevoilor acestora.”