arrow

Zanna

Comerțul online sau offline este un business al simțurilor mereu "en garde". Trebuie să simți momentul în care o categorie a ieșit din zona de introducere și se îndreaptă spre zona de creștere.

industrie
  • FMCG

servicii
  • Poziționare de brand

  • Identitate vizuală

  • Design de ambalaj

Citește mai mult

“Pot spune că Brandfusion a reușit să transforme în realitate ceea ce ne-am dorit noi să fie brandul Zanna, dar nu puteam să ne imaginăm sau să exprimăm în mod clar. A ajutat faptul ca am fost implicați în proces, că echipa Brandfusion a știut cum să extragă de la noi și să pună cap la cap toate informațiile relevante legate de business, piață, consumator. Am apreciat, în special, modul riguros și cuprinzător în care au analizat categoria cosmeticelor naturale la nivel internațional, construind o "hartă" pe care am putut vedea oportunitățile de poziționare a brandului, dar și ce implică fiecare dintre acestea la nivel de design de ambalaj, cât și în ce privește portofoliul de produse, comunicarea. Suntem încântați de noul brand Zanna, iar primele rezultate după lansare sunt îmbucurătoare!’’
Zsuzsanna Benedek - Co-fondator Adams Vision
următorul proiect:

Veruvis