arrow

Râureni

Când ai un brand cu o tradiție de peste 40 de ani, schimbarea trebuie făcută “cum grano salis”. Este necesar să se mențină un echilibru între autenticitatea pe care a câștigat-o brandul de-a lungul anilor și relevanța pentru generațiile de consumatori actuali. Astfel, recomandarea noastră a fost de a repoziționa brandul, ținând cont de noii consumatori și de mediul actual competițional și de a exprima această poziționare la nivel de design de etichetă, păstrând însă elementele care confereau brandului autenticitate.

industrie
  • FMCG

servicii
  • Poziționare de brand

  • Nume și identitate verbală

  • Identitate vizuală

  • Design de ambalaj

  • Platforma de comunicare

  • Design și dezvoltare website

Citește mai mult

“Am trecut printr-o perioadă de tranziție extraordinară, în care ne-am împrospătat brandul, targetând o nouă nișă de consumatori. Era nevoie ca Râureni să intre în contact și să fie îmbrățișat de cât mai mulți consumatori cu putință, cărora să le răspundă nevoilor. Noua platformă de comunicare, în care consumatorii pot interacționa direct cu brandul, este un pas important pentru viitorul brandului Râureni.’’
Dan Mutu — General Manager Râureni
următorul proiect:

Vitamix