Kindora

În piața produselor destinate persoanelor care doresc să slăbească există multiple opțiuni. Unele promit rezultate rapide, altele susțin activitatea fizică asociată procesului de slăbire sau substituie alimentația obișnuită. Însă nici una dintre acestea nu se adresează în mod holistic provocărilor celor care se angajează în acest demers de cele mai multe ori anevoios. Aceasta este oportunitatea identificată de un medic nutriționist care și-a propus să creeze o gamă de suplimente alimentare adaptate diferitelor tipuri de diete recomandate pentru slăbire, pentru a ajuta la gestionarea efectelor secundare ale acestora și a contribui la succesul lor pe termen lung.

industrie
  • FMCG

servicii
  • Poziționare de brand

  • Identitate vizuală

  • Design de ambalaj

  • Platformă creativă

Citește mai mult

“Pot spune că Brandfusion a reușit să transforme în realitate ceea ce ne-am dorit noi să fie brandul Zanna, dar nu puteam să ne imaginăm sau să exprimăm în mod clar. A ajutat faptul ca am fost implicați în proces, că echipa Brandfusion a știut cum să extragă de la noi și să pună cap la cap toate informațiile relevante legate de business, piață, consumator. Am apreciat, în special, modul riguros și cuprinzător în care au analizat categoria cosmeticelor naturale la nivel internațional, construind o "hartă" pe care am putut vedea oportunitățile de poziționare a brandului, dar și ce implică fiecare dintre acestea la nivel de design de ambalaj, cât și în ce privește portofoliul de produse, comunicarea. Suntem încântați de noul brand Zanna, iar primele rezultate după lansare sunt îmbucurătoare!’’
Zsuzsanna Benedek - Co-fondator Adams Vision
următorul proiect:

Gloriae