BF BOOSTER
O soluție agilă de branding
5, 4, 3, 2...1 START!
Ce conține?

1. Brandul: un activ care se apreciază in timp
Un lucru știut în business este că activele se depreciază. Brandul, însă, este singurul activ deținut de o companie care, dacă este gestionat eficient și beneficiază de investiții, își apreciază valoarea în timp.
2. Partea brandului: 5%>95%
Tehnologia dezvoltată în ultimii 30 de ani a dus la creșterea productivității, a ofertei de produse și servicii, la înlăturarea barierelor dintre țări. Cum reușim totuși să alegem produsele și serviciile când ofertele sunt similare în proporție de 95%?
3. Brandul: rezultatul unor actiuni integrate. 1+1>2
Brandingul înseamnă în esență procesul de a descoperi și de a exprima clar și coerent unicitatea unui business. Este punctul de pornire într-o călătorie mult mai amplă în construcția brandului.
4. Branding = dedicare + disciplina
Procesul de branding presupune schimbare. Este despre un nou mod de a te arăta lumii, de a relaționa cu cei din jur sau de a face lucrurile. Și, ca în orice schimbare, este nevoie de curaj în luarea deciziilor, de dedicare și de foarte multă disciplină.
5. Provocarea de business apartine solutiei de branding
Brandul acționează ca un instrument de management pentru business, ne putem imagina ușor cum influențează business-ul un brand care nu este construit pe baze solide și nici condus eficient.