Pentru a atenua efectele negative asupra business-ului, Wave Division trece printr-un proces de reconfigurare a portofoliului de servicii și, totodată, a traiectoriei de dezvoltare. Astfel că, în discuția inițială cu echipa de management a agenției, am identificat împreună nevoia de clarificare a viziunii și strategiei, fiind momentul oportun de a repoziționa brandul în categorie.
BF BOOSTER
O soluție agilă de branding
5, 4, 3, 2...1 START!

Conexiuni autentice între oameni și branduri
Wave Division
Wave Division este o agenție de marketing cu experiență de peste 20 de ani în dezvoltarea și implementarea proiectelor BTL (Below the Line) pentru branduri internaționale și locale din diferite industrii - FMCG, HORECA, retail, telecomunicații și altele.
Schimbările în contextul social și de business cauzate de pandemia COVID-19 au făcut ca acțiunile de promovare desfășurate de branduri în punctele fizice de contact cu consumatorii să se restrângă semnificativ, sau chiar să se anuleze în numeroase cazuri, pentru o perioadă nedeterminată, lăsând așa-numitele agenții BTL fără “obiectul” muncii.
Abordarea strategică
Am desfășurat un workshop cu echipa extinsă a agenției pentru a înțelege care sunt implicațiile schimbărilor din activitate asupra oamenilor, dar, mai ales, pentru a descoperi viziunea, misiunea și principiile în jurul cărora aceștia se raliază și pe care se va reconstrui noul business. Pornind de aici, am formulat povestea brandului și am dezvoltat noua identitate vizuală, pentru a susține eforturile viitoare de comunicare ale companiei într-un mod actual, relevant.








“Proiectul Wave a fost un proiect foarte interesant de regândire a strategiei de brand în industria BTL, care își extinde permanent teritoriul de acțiune. De aceea, diferențierea într-o industrie atât de fluidă, este extrem de provocatoare. Ne bucurăm că am adus claritate brandului Wave și că am reconectat povestea acestuia cu viziunea pe termen lung a business-ului.”
Impact pe termen lung
Implicarea noastră în proiect s-a concretizat prin:
\ Clarificarea viziunii și strategiei brandului Wave în vederea repoziționării sale în piață
\ Definirea ideii brandului și articularea ei în sloganul de brand
\ Formularea narativului strategic al brandului
\ Regândirea portofoliului de servicii al agenției
\ Dezvoltarea unei identități vizuale fresh, îndrăznețe
\ Crearea designului pentru noul website Wave
\ Dezvoltarea noii prezentări Credentials a agenției
\ Definirea sistemului de design care va fi folosit în comunicare
\ Co-crearea planului de comunicare Wave