În această situație, compania Minus 22 avea nevoie de o abordare strategică nouă pentru brandul de produs, care să-i stopeze pierderile și să-i deschidă drumul spre creștere. Întrebările cu care ne-au provocat au fost: ”Cum revitalizăm brandul de produs pentru a evita pierderea consumatorilor actuali?” și ”Cum poate brandul de produs să devină relevant pentru consumatorii săi?”
BF BOOSTER
O soluție agilă de branding
5, 4, 3, 2...1 START!

Noua expresie a prospețimii bine păstrate
VIVELIS
La doi ani de la lansarea pe piață cu nume și design de ambalaj noi, brandul de produs Minus 22 nu aduce rezultatele dorite de business.
Lipsa performanței la raft este dovedită cantitativ, la nivel de vânzări, dar și calitativ, în urma unor focus grupuri cu consumatorii.
Abordarea noastră
Am căutat răspunsurile strategice pentru Minus 22 pornind de la certitudinea că brandurile care atrag la raft sunt cele construite în jurul consumatorilor și așteptărilor lor de la produs. Am analizat dacă numele și designul de ambalaj actuale sunt relevante pentru consumator, dacă diferențiază brandul între competitori și dacă oferă șanse de extensie a portofoliului de produse. Concluzia a fost categorică: un rebranding total pentru a dezvolta un brand de produs care să răspundă așteptărilor consumatorului.


Platforma de comunicare a poziționării brandului
Pentru relansare, echipa companiei ne-a provocat să construim platforma creativă de comunicare.Plecând de la caracteristicile consumatorului modern și inspirați de ideea brandului, am generat ideea creativă de comunicare „Vivelis te ajută să fii tu și să faci ceea ce te definește”. Suntem mereu constrânși de presiunea timpului și uităm să ne facem timp pentru pasiunile noastre, cele care ne aduc cu adevărat bucurie. Vivelis ne ajută să facem ceea ce ne împlinește. Cum? Cu alternative rapide de gătit (pește, legume, semipreparate), combinații care să îți ofere idei în pregătirea unei mese pe gustul tău.




Cu sprijinul echipei Brandfusion am văzut cum s-a modificat piața pe care activăm, cum s-au schimbat gusturile și așteptările clienților, ce doresc de la categoria “’produse congelate”’ și ce contează pentru ei atunci când aleg un produs. Pornind de la o analiză aprofundată, echipa Brandfusion ne-a propus crearea unui brand nou care se diferențiază în peisajul competitiv, cu un packaging atractiv care va revigora cu siguranță portofoliul de produse al Minus 22, fiind în același timp puternic ancorat în valorile companiei noastre și promisiunile de calitate înaltă și responsabilitate făcute clienților.
Impact pe termen lung
Rezultate proiect:
\ Idee de brand diferențiatoare, relevantă pentru consumatori
\ Nume convingător, care reflectă o idee
\ Identitate și design de ambalaj adecvate categoriei și capabile să asigure vizibilitatea la raft.
\ Master packaging care permite extinderea brandului în diverse sub-categorii (legume, ready meals etc.)
\ Platformă creativă de comunicare ce oferă o manifestare unitară brandului