BF BOOSTER

O soluție agilă de branding

5, 4, 3, 2...1 START!

Villino Verde

Villino Verde

Villino Verde este un brand nou de restaurant pe piața locală, demarat din dorința de a crea un concept de spațiu de relaxare și deconectare, inspirat din natură și din voia bună și jovialitatea specifică poporului latin.

Noul restaurant, cu o influență puternic mediteraneană, este gândit ca un spațiu ce emană energie și care îmbină perfect interiorul elegant, dar primitor, cu elemente inspirate din natură cu un spațiu amenajat la exterior, care te transpune într-o atmosferă specifică unei grădini tipice din Italia

Provocarea de business

Într-o categorie aglomerată și nu mereu coerentă la nivel de imagine, comunicare sau estetică, inițiatorii proiectului Villino Verde au vrut să se asigure că prin noul concept de restaurant îndeplinesc cât mai multe dintre exigențele atât proprii, cât și ale targetului vizat, pornind de experiența spațiului proiectat cu ajutorul unei echipe de arhitecți și mergând până la calitatea și diversitatea produselor oferite, în încercarea de a transpune clienții în uimitoarea gastronomie italiană.

Având experiență într-o categorie similară din zona food (patiserie & cofetărie), antreprenorul a dorit să aducă know-how-ul de business existent și în categoria de tip restaurant, apelând la Brandfusion pentru a racorda noul brand la specificul categoriei și tipului de consumator.

 

Abordarea strategică

În demararea etapei de strategie, ne-am propus, în primul rând, să aflăm mai multe despre specificul restaurantului, pornind de la semnificația numelui - acel loc relaxant, retras din aglomerația urbană, unde te reconectezi cu natura și petreci momente unice cu familia și prietenii. Totodată, am vrut să înțelegem ce beneficii cheie urmăresc clienții noului brand, identificând elemente precum experiența dată de spațiul fizic creat sau de mâncarea autentică pe care o degustă alături de cei dragi, elemente ce se transpun în amintiri unice. Odată definite aceste coordonate, ele au asigurat fundamentul brandului Villino Verde și au stat la baza sursei de inspirație pentru noua sa identitate.

Soluția de branding

Esența brandului

Am imaginat brandul Villino Verde ca fiind acel loc de reconectare, atât prin prisma apropierii și integrării mediului natural, cât și prin crearea unui loc primitor pentru petrecerea timpului alături de familie sau prieteni. Pornind de la aceste coordonate, ne-am setat ca noul brand să aibă ca nucleu generarea de experiențe mereu unice, fie că acestea se transpun prin gastronomia oferită, prin muzica de decor, ambientul atent gândit sau printr-o simplă discuție cu cineva drag într-un mediu relaxant alături de un vin bun.

Identitatea vizuală

În explorarea universului vizual al identității, am căutat un simbol central care să cuprindă
esența conceptului Villino Verde - energie, pozitivitate, voie bună și legătura cu cei dragi. Astfel, am ajuns la reprezentarea geometrică a unui soare construit într-un stil cu influențe art deco, complementar ambientului restaurantului. Logo-ul evidențiază armonia dintre eleganță și natură prin simplitatea liniilor simbolului și curbele organice ale wordmark-ului. Simbolul este unul dinamic, numărul razelor poate varia în funcție de aplicare și de dimensiunea simbolului.

Elementele geometrice, linii sau forme pline, aduc un boost de eleganță și rafinament în identitatea Villino Verde. Din linii aurii simple se pot crea motive complexe care transmit bogăție, bucurie și un stil de viață energic în timp ce geometria simplă a formelor  contrabalansează și echilibrează aspectul luxos și îl fac mai accesibil. Texturile reprezintă o componentă importantă în identitatea vizuală aducând în plus un touch natural, organic, uman. 

Comunicare & Signalistică

Următorul pas în procesul de branding a fost dezvoltarea conceptului grafic și a materialelor de comunicare, plecând de la identitatea vizuală generată, materiale ce întregesc experiența clienților cu ceea ce înseamnă spiritul Villino Verde - de la meniu, cărți de vizită și flyere la personalizarea ținutei personalului, a paharelor sau veselei sau a altor detalii din interior.

Totodată, am dezvoltat conceptul pentru partea de signalistică exterioară și interioară a restaurantului, foarte importantă în această categorie, cât și packagingul aferent comenzilor la pachet sau cu livrare, în creștere puternică în ultimii 2 ani pe fondul pandemiei

Impact pe termen lung

Implicarea noastră în proiect s-a concretizat prin:

\ Identificarea profilului de consumator și a nevoii centrale în relație cu categoria 
\ Definirea ideii în jurul căreia se dezvoltă brandul
\ Dezvoltarea identității grafice și a materialelor de comunicare
\ Dezvoltarea materialelor de signalistică restaurant

 

Proiecte similare

Str. Sighișoara Nr. 36, Sector 2, București - Vezi pe hartă

office@brandfusion.ro

Accept cookies from this site

This website uses cookies to track your behavior and to improve your experience on the site.

You can always delete saved cookies by visiting the advanced settings of your browser.

Do not accept cookies Only accept functional cookies Accept all cookies