Date fiind complexitatea domeniului de activitate și noutatea programului de „antrenament neuronal” dezvoltat de Dr. Psih. Dămășaru și echipa sa de cercetători pentru un public român încă neavizat, crearea unei imagini puternice, care să atragă notorietate și interesul audiențelor vizate, era un pas esențial în evoluția business-ului aflat încă la început de drum. Mai mult, devenea necesară articularea unui discurs de brand clar și relevant, care să plaseze Centrul într-o poziție dominantă pe plan local și să-l pregătească pentru o viitoare extindere în afara granițelor țării. Acestea au fost premisele de la care am plecat în proiectul de rebranding al Neuro Performance Enhancement Center.
BF BOOSTER
O soluție agilă de branding
5, 4, 3, 2...1 START!

Rebranding în domeniul neuroștiinței aplicate
Veruvis
Domeniul neuroștiinței aplicate, respectiv al metodelor de studiere și îmbunătățire a activității creierului folosind tehnologia, este încă foarte puțin cunoscut și exploatat în România. Astfel că, Neuro Performance Enhancement Center poate fi considerată o inițiativă cu adevărat temerară.
Totul a început ca un proiect personal pentru Costin Dămășaru, animat de lupta sa cu tinitusul, o afecțiune neuronală teribilă, și de înfrângerea ei cu ajutorul unor proceduri bazate pe neurotehnologii pe care le-a studiat în cadrul MIT (Massachusetts Institute of Technology). Treptat, s-a transformat într-un demers inovator continuu, menit să ofere șansa de a „elibera oamenii de limitele propriilor minți” în cadrul Centrului de Cercetare în Augmentarea Performanțelor Neuronale.






Numele Veruvis este un cuvânt inventat ce a rezultat din îmbinarea celor două planuri care fac posibilă experiența transformatoare promisă de brand, respectiv cel al științei și învățării continue necesare în proces, prin asocierea cu termenul „erudit” provenit din limba latină (erudire = a învăța), și cel al sprijinului uman oferit pe tot parcursul său, prin aluzia la cuvântul „heruvim” provenit din limba slavă (heruvim = înger păzitor).


Identitatea vizuală
Simbolul, creat prin combinarea celor două forme geometrice de bază, reprezintă impactul profund pe care antrenamentul neuronal îl poate produce asupra creierului și clienților Veruvis. De la starea difuză și deconcentrată se trece într-o ipostază clară, ce sugerează echilibrul perfect în care creierul este optimizat și poate atinge potențialul său maxim. Simbolul devine astfel un declanșator, un activator al capacității de concentrare și performanță.













Impact pe termen lung
Implicarea noastră în proiect s-a concretizat prin:
\ Definirea elementelor care stau la baza narativului strategic al brandului și formularea acestuia
\ Extragerea esenței în jurul căreia se dezvoltă brandul și transpunerea ei într-o formă concisă în slogan
\ Crearea noului nume al brandului care reflectă strategia sa și îl diferențiază în categoria de referință.
\ Crearea identității vizuale
\ Dezvoltarea platformei creative și materialelor de comunicare pentru a susține lansarea brandului
\ Dezvoltarea și managementul comunicării în social media