Dincolo de oportunitățile punctuale sesizate, antreprenorii doreau să transforme business-ul într-un reper al stilului de viață sănătos, un stil după care ei înșiși se ghidează. Pentru a face asta aveau nevoie de un brand care să le permită să intre în categorii noi și să jongleze între produsele și serviciile oferite.
BF BOOSTER
O soluție agilă de branding
5, 4, 3, 2...1 START!

Reperul unui stil de viață sănătos
PROVA
Organik.ro este unul dintre primele magazine online de produse cosmetice bio și eco din România.
Compania a câștigat fidelitatea clienților săi printr-o gamă variată de produse și o atenție ridicată în procesul de selecție a acestora. Sesizând potențialul de extindere al pieței (conform Euromonitor 88% dintre români consideră că dieta le influențează direct starea de sănătate), Organik.ro decide să intre în categoria de mâncare sănătoasă și suplimente alimentare și să-și deschidă primul spațiu fizic, unde să interacționeze cu clienții.
Soluția de branding
Brandul celor care aleg să trăiască sănătos
Am început proiectul cu un research extins asupra targetului. Am vorbit cu prieteni și cunoscuți din diverse categorii de vârstă, am intervievat clienți Organik.ro, am organizat workshop-uri interne pentru a afla cine sunt persoanele de interes pentru brand, ce îi plasează în această categorie și cum se raportează la stilul de viață sănătos. Am descoperit că eco și bio nu sunt doar trenduri, ci fac parte dintr-un comportament responsabil față de sine și față de cei dragi.



Brandul unui stil de viață
Prova aduce împreună oamenii care aleg să trăiască sănătos, cărora le pasă de protejarea stării lor de bine, care se informează și care împărtășesc lucrurile descoperite cu ceilalți. Prova este brandul unei comunități deschise, prietenoase, energice. Sloganul ”We live true. We live organic” vorbește despre această comunitate, dar și despre asumarea acestui stil de viață de întreaga echipă Prova.

Am întregit platforma de comunicare cu definirea stilului imagistic și al tone of voice-ului folosit în comunicare, bazându-ne pe ideea și pe principiile care guvernează brandul. Am dezvoltat reguli de scriere, am recomandat cuvintele potrivite și am creat reguli de semnalizare a diferitelor tipuri de comunicări.



Autentici în online
Am adus autenticitatea și simplitatea specifice stilului de viață organic în cel mai important punct de contact cu brandul - website-ul. Am regândit structura informației astfel încât să punem accent pe modul de prezentare a produselor. Am creat designul site-ului pentru a ilustra stilul de comunicare definit și pentru a asigura clienților o experiență memorabilă în online. Am pus accent pe versiunea de mobil, cum peste 80% din comenzi se făceau de pe telefonul mobil și am avut grijă ca indiferent de device interacțiunea cu brandul să fie una autentică.



Impact pe termen lung
Rezultate proiect:
\ O menire clară, capabilă să susțină dezvoltarea brandului
\ Asumarea unei promisiuni generatoare de creștere
\ Fundamentarea unei comunități în jurul crezului brandului
\ Un nume diferențiator, care permite extensia în diverse categorii
\ O identitate unică, ce poate susține intrarea în noi categorii
\ Un stil vizual și verbal de comunicare care asigură unicitate
\ O experiență unitară în mediul digital