Cum majoritatea business-urilor locale au adoptat mesaje de poziționare funcționale, susținute de varietatea portofoliului de produse sau de volumul comercializat, fondatorii Iedera vin la noi pentru a găsi un răspuns la întrebarea pe care o considerau esențială pentru viitorul business-ului lor: “Cum am putea să construim un business prosper, transferând oamenilor pasiunea noastră pentru home decor, pentru a putea simți emoții autentice în spațiile în care aceștia trăiesc?”
BF BOOSTER
O soluție agilă de branding
5, 4, 3, 2...1 START!

Decorul care dă voce fiecărei povești personale
IEDERA
Am întâlnit de-a lungul timpului oameni care simt oportunitățile pieței, oameni care își pun expertiza la baza unei idei de business sau oameni care fac din pasiunea lor motor de creștere a unui business așa cum este Mihaela Zahariea, unul dintre fondatorii business-ului Iedera.
Și ce poate fi mai benefic unui business decât pasiunea completată de un spirit de business agil, cu viziune pe termen lung, cum este cazul celui de-al doilea fondator Iedera, Cristian Zahariea? Așa a început business-ul Iedera, prin îmbinarea pasiunii pentru home decor și încrederea în potențialul unei industrii în creștere, o creștere încurajată atât de prezența pe piață a unor mari rețele locale sau internaționale de magazine specializate, cât și de dezvoltarea retailului online.




Online Branding
Experiența online
Pornind de la identitatea vizuală a brandului, am adus originalitatea specifică industriei Home Decor în cel mai important punct de contact cu brandul - website-ul. Am pus accent pe optimizarea versiunii de mobil, întrucât peste 70% din vizitatori navighează de pe telefonul mobil și am avut grijă ca indiferent de dispozitivul folosit interacțiunea cu brandul să fie una coerentă.
Structurarea informației a fost gândită astfel încât să integrăm partea de inspirație cu cea de User Experience, pentru a ilustra stilul de comunicare definit și pentru a asigura clienților o experiență online memorabilă.

Impact pe termen lung
Rezultatele urmărite în proiect:
\ Claritatea viziunii, prin descoperirea motivației (purpose) de business
\ Relevanța promisiunii de valoare, prin alinierea acesteia la nevoile consumatorului
\ Unicitatea expresiei vizuale, prin reflectarea purpose-ului la nivelul identității
\ Coerența vizuală și verbală a comunicării, prin crearea și documentarea regulilor de comunicare