BF BOOSTER

O soluție agilă de branding

5, 4, 3, 2...1 START!

Francu

Transformarea unui business românesc într-un flagship internațional

Francu

Compania KAEFER Shipbuilding Contracting funcționa din anul 2009 ca filială a grupului german KAEFER, activând preponderent în domeniul construcțiilor navale și offshore, iar în 2023 a fost redenumită în Francu Romania în urma preluării de către omul de afaceri Cătălin Frâncu, Asociat și Director General al acesteia încă de la înființare.

Odată cu retragerea grupului KAEFER din România și schimbarea la nivel juridic, Francu Romania a devenit furnizor agreat al acestuia, continuând activitatea și operațiunile aflate în desfășurare atât la nivel local, cât și internațional. Totodată, ea s-a alăturat celorlalte entități din portofoliul de business deținut de Cătălin Frâncu pentru a forma grupul Francu.

Provocarea de business

Ieșirea de sub umbrela unui nume cu istorie și notorietate internațională, cum este KAEFER, și construirea unei reputații puternice pentru compania Francu Romania și întregul grup Francu au făcut necesară crearea unei arhitecturi de brand și a unei noi identități capabile să susțină business-ul în comunicarea cu partenerii și clienții săi actuali și viitori, cât și consolidarea lui în cele două industrii vizate, navală și cea a energiei.

Soluția de branding

În urma discuțiilor cu echipa de management Francu, am definit pilonii care stau la baza narativului strategic al brandului și am formulat mesajele de anunțare a schimbării și noii viziuni de dezvoltare a business-ului către mediul său extern. De asemenea, am explorat diferitele scenarii de construcție a arhitecturii de brand pornind de la organizarea actuală a business-ului și direcția de urmat în viitor.

În construcția logo-ului am pornit de la ideea de a surprinde capacitatea tehnică, siguranța și eficiența în execuția lucrărilor ca atribute definitorii ale companiei Francu. Simbolul creat din îmbinarea unor forme grafice adaptabile, precise, crește geometric pe orizontală, sugerând evoluția și amintind, totodată, de valurile marine. Din întreaga compoziție a simbolului se formează inițiala numelui Francu, iar culorile plasează brandul în universul vizual specific industriei navale, fiind inspirate din nuanțele mării în diferite momente ale zilei. Fontul ales pentru wordmark face parte din familia TT Autonomous și se remarcă prin caracterul impunător, tehnologic, evocând forța și expertiza companiei în domeniul său de activitate.

Dată fiind nevoia de a face foarte rapid tranziția la noua identitate, dar și din dorința de a asigura coerență în dezvoltarea comunicării de brand, am explorat stilul vizual pe diferite template-uri de design, de la materiale administrative și echipamente, până la broșură și prezentări de business.

Noua identitate s-a transpus și la nivelul designului web prin elementele de layout și culoare, imagistică și stil iconografic, rezultând un site de prezentare modern, cu o structură clară, bazat pe o dezvoltare Umbraco custom, ce permite o administrare intuitivă a conținutului.

 

 

Proiecte similare

Str. Sighișoara Nr. 36, Sector 2, București - Vezi pe hartă

office@brandfusion.ro

Accept cookies from this site

This website uses cookies to track your behavior and to improve your experience on the site.

You can always delete saved cookies by visiting the advanced settings of your browser.

Do not accept cookies Only accept functional cookies Accept all cookies