BF BOOSTER

O soluție agilă de branding

5, 4, 3, 2...1 START!

Evia Residence

Evia Residence

Brandul Evia este un brand nou în categoria proiectelor imobiliare, pornit din dorința unui antreprenor român de a înlesni accesul oamenilor la locuințe moderne și sigure, care să fie adaptate cerințelor actuale.

De la facilități precum Smart Home Ready și stații de încărcare electrice, la atenția în alegerea materialelor de construcție atât din perspectiva siguranței, cât și a eficienței termice, Evia își propune să fie un proiect un pic altfel față de proiectele imobiliare clasice, păstrând totodată caracterul accesibil al locuințelor.

Provocarea de business

Într-o categorie foarte dinamică, dar în același timp cu o dezvoltare haotică și practici care nu sunt mereu în favoarea oamenilor și a spațiului urban, inițiatorii proiectului Evia au vrut să se asigure că nu fac “doar un alt proiect imobiliar” precum multe altele din zona capitalei și că totul va fi făcut „cum trebuie” încă de la început.
Fiind primul proiect imobiliar dintr-o serie de alte proiecte ale grupului ce urmează a fi lansate în anii următori, era important ca găsirea direcției potrivite pentru poziționarea și dezvoltarea identității de brand să fie puncte de plecare atât pentru proiectul actual, cât și pentru cele viitoare.

Abordarea strategică

În demararea etapei de strategie, ne-am propus, în primul rând, să aflăm mai multe despre categoria proiectelor imobiliare de acest gen, cine sunt competitorii în zona respectivă și cui se adresează acest tip de locuințe. Totodată, am vrut să înțelegem ce implicații ar putea avea particularitățile proiectului și amplasarea lui asupra strategiei de brand și de business, pentru a ajuta echipa Evia cu recomandări în privința tuturor componentelor mixului de marketing, de la poziționare și dezvoltarea brandului, până la materiale de comunicare, în vedere demarării activităților de promovare și vânzare. Odată definite aceste coordonate, ele au asigurat fundamentul brandului Evia și sursa de inspirație pentru noua sa identitate.

Soluția de branding

Esența brandului

Am imaginat Evia ca fiind acel loc special în care găsești echilibrul perfect pentru tine și familia ta. În urma etapei de research și analiză, am identificat trei atribuie cheie pentru targetul de locatari vizat, care s-au transpus în siguranță, confort și lifestyle, pentru a genera acel mix perfect ce te face să te simți mereu ca acasă.

Identitatea vizuală

Pornind de la atributele identificate, am desenat simbolul Evia ca identificator principal al brandului, optând pentru un simbol geometric simplu și distinctiv. Are la bază un gest simbolic făcut prin alăturarea palmelor pentru a sugera forma unui acoperiș. Este un gest de protecție care crează în interior un spațiu personal, izolat și ocrotit - acasă. Logo-ul Evia a fost construit și aliniat având în vedere corectarea unei iluzii optice creată de litera A.

Limbajul vizual a fost dezvoltat în armonie cu mesajul brandului, găsind la nivel grafic un echilibru subtil între siguranță, confort și lifestyle, prin construcții de layout-uri geometrice, curate, clare, îmbinate cu fonturi elegante și culori îndrăznețe

Comunicare & Signalistică

Următorul pas a fost dezvoltarea materialelor de comunicare, plecând de la identitatea vizuală generată, ce s-au materializat într-un pachet complet, util activității de promovare și informare cu privire la proiect efectuată de echipa de vânzări Evia (mapă, carte de vizită, pliant și postere pentru showroom).

Totodată, am dezvoltat materialele de signalistică ale proiectului, de la cele temporare (indicatoare și bannere șantier pentru ghidajul vizitelor clienților, materiale showroom) până la cele finale ce vor fi folosite zi de zi de către noii locatari Evia (totem semnalizare intrare, marcaje scară, marcaje etaje și apartamente, etc.).

Dezvoltarea paginii web

Mediul digital este un spațiu în care consumatorii se informează prioritar cu privire la proiectele din categoria imobiliară. Astfel, echipa Evia a optat încă de la început pentru dezvoltarea unui website modern și simplu de navigat, care să furnizeze toate informațiile necesare, de la tipurile de locuințe și facilități până la poziționare și puncte de interes din imediata apropiere a proiectului. Pentru realizarea website-ului s-a optat pentru o platformă CMS de tip OpenSource, sigură, Umbraco CMS, care a permis o dezvoltare rapidă și eficientă, o modalitate simplă pentru echipa Evia de a-și administra și actualiza constant conținutul și nu în ultimul rând o platformă de informare pentru clienții Evia. În paralel, am creat, setat și personalizat paginile de social media ale brandului, pentru a fi folosite de către echipa Evia în comunicare stadiului proiectului și a diferitelor oferte.

Impact pe termen lung

Implicarea noastră în proiect s-a concretizat prin: 

\ Identificarea profilului de consumator și a nevoii centrale în relație cu categoria 
\ Definirea ideii în jurul căreia se dezvoltă brandul
\ Dezvoltarea identității vizuale și a materialelor utile în efortul de promovare
\ Crearea website-ului ce funcționează ca platformă de informare și contact
\ Dezvoltarea materialelor de signalistică

 

Proiecte similare

Str. Sighișoara Nr. 36, Sector 2, București - Vezi pe hartă

office@brandfusion.ro

Accept cookies from this site

This website uses cookies to track your behavior and to improve your experience on the site.

You can always delete saved cookies by visiting the advanced settings of your browser.

Do not accept cookies Only accept functional cookies Accept all cookies