Într-o categorie foarte dinamică, dar în același timp cu o dezvoltare haotică și practici care nu sunt mereu în favoarea oamenilor și a spațiului urban, inițiatorii proiectului Evia au vrut să se asigure că nu fac “doar un alt proiect imobiliar” precum multe altele din zona capitalei și că totul va fi făcut „cum trebuie” încă de la început.
Fiind primul proiect imobiliar dintr-o serie de alte proiecte ale grupului ce urmează a fi lansate în anii următori, era important ca găsirea direcției potrivite pentru poziționarea și dezvoltarea identității de brand să fie puncte de plecare atât pentru proiectul actual, cât și pentru cele viitoare.
BF BOOSTER
O soluție agilă de branding
5, 4, 3, 2...1 START!

Echilibru perfect pentru o casă ca acasă
Evia Residence
Brandul Evia este un brand nou în categoria proiectelor imobiliare, pornit din dorința unui antreprenor român de a înlesni accesul oamenilor la locuințe moderne și sigure, care să fie adaptate cerințelor actuale.
De la facilități precum Smart Home Ready și stații de încărcare electrice, la atenția în alegerea materialelor de construcție atât din perspectiva siguranței, cât și a eficienței termice, Evia își propune să fie un proiect un pic altfel față de proiectele imobiliare clasice, păstrând totodată caracterul accesibil al locuințelor.










Impact pe termen lung
Implicarea noastră în proiect s-a concretizat prin:
\ Identificarea profilului de consumator și a nevoii centrale în relație cu categoria
\ Definirea ideii în jurul căreia se dezvoltă brandul
\ Dezvoltarea identității vizuale și a materialelor utile în efortul de promovare
\ Crearea website-ului ce funcționează ca platformă de informare și contact
\ Dezvoltarea materialelor de signalistică