BF BOOSTER

O soluție agilă de branding

5, 4, 3, 2...1 START!

Donna Medical Center

Transformare în îngrijirea sănătății femeii

Donna Medical Center

Fondată în anul 2011 de către o femeie, Doctor în Științe Medicale, Donna Medical Center este o clinică privată dedicată îngrijirii sănătății femeii.   

În cei 10 ani de activitate, pasiunea și dăruirea doamnei doctor Elena-Claudia Teodorescu au fost puse în slujba visului său de a crea un loc cald, intim, în care fiecare femeie să poată beneficia de evaluare și îngrijire la cele mai înalte standarde în domeniu. Acesta a fost motorul în activitatea clinicii și în business, iar recunoașterea eforturilor nu a întârziat să apară.

Provocarea de business

Echipa de management simte că Donna Medical Center a ajuns într-un punct important în evoluția sa, în care este nevoie de mai multă claritate în comunicarea brandului, de o poziționare relevantă în mintea audiențelor sale, precum și de coerență și prospețime în identitatea sa vizuală, care să reflecte valoarea acumulată în toți acești ani.

Abordarea strategică

Ne-am propus ca, prin intermediul unui audit de brand, să descoperim povestea Donna atât din perspectiva internă, a managementului și echipei, cât și din perspectiva externă, a clienților și industriei. Ceea ce am aflat ne-a ajutat să clarificăm strategia de brand, construind, astfel, poziționarea sa în categorie și identitate vizuală care să îi dea viață.

Soluția

Fundamentele brandului

În urma workshop-ului desfășurat cu echipa de management Donna, a interviurilor cu câțiva membri ai echipei (medici și personal administrativ) și cu diferite tipologii de clienți, am reușit să armonizăm cele două perspective, internă și externă, și să articulăm elementele fundamentale care definesc brandul - purpose-ul, viziunea, principiile după care se ghidează membrii echipei în acțiunile lor și care se reflectă în comportamentul acestora. Ele pun bazele strategiei de brand și poveștii umane a business-ului Donna. 

Ideea brandului

Din interviurile în profunzime cu clienții/pacienții Donna a reieșit că unul dintre beneficiile principale oferite acestora este puterea de a-și lua sănătatea în propriile mâini. Ei percep această conștientizare asupra rolului și implicării pacientului în îngrijirea sănătății sale ca fiind diferențiatoare pentru Donna în categoria serviciilor medicale private din România. În contextul transformărilor din industria medicală la nivel mondial, care pun accentul pe parteneriatul dintre medic și pacient și pe construirea unor organizații customer centric, acest diferențiator devine central în definirea poziționării Donna și stă la baza ideii brandului de a deține controlul propriei sănătăți. Astfel ia naștere promisiunea brandului Donna exprimată sugestiv în sloganul Ești stăpână pe sănătatea ta.

Identitatea vizuală

Simbolul creat are multiple înțelesuri. Pentru clienții Donna, sănătatea este diamantul cel mai de preț, pe care doctorii îl ocrotesc și îl prețuiesc cu grijă. Totodată, steaua reprezintă excelența, pregătirea și profesionalismul medicilor care se specializează continuu, iar întreg simbolul evocă abordarea holistică și respectul pentru client, implicarea empatică a personalului Donna.

Logo-ul rezultat îmbină astfel cele două concepte: grija umană și expertiza specialiștilor. Identitatea folosește o familie de litere specială - SangBleu Sans, care transmite atât eleganța feminină, cât și precizia medicală.

Platforma creativă

Pentru a accelera tranziția către noua identitate, am creat o platformă vizuală în care am exemplificat diferitele tipuri de materiale folosite în comunicarea brandului, de la stationery până la broșura de prezentare, template-uri social media și designul website-ului. Totodată, am realizat un ghid extins de reguli de utilizare a identității, pentru a ajuta echipa de brand să asigure coerență în implementarea ei viitoare.  

 

Logo pentru o nouă direcție de business

Centru de Imagistică Avansată (CIA) este o componentă nouă în portofoliul de servicii Donna, gândită ca o direcție de business distinctă, care adresează un alt segment de clienți, mai extins față de audiența principală a brandului Donna. Prin urmare, a apărut nevoia de a diferenția CIA la nivel vizual și în comunicare.

Inspirația pentru logo-ul CIA a venit din universul vizual al investigațiilor imagistice și simbolizează acuratețea recunoscută cu care acestea sunt realizate în cadrul clinicii Donna. În același timp, logo-ul CIA păstrează legătura cu identitatea brandului master Donna prin folosirea unor elemente comune - caracter de literă, culori, steluța din simbol.

 

Logo aniversar

La împlinirea celor 10 ani de activitate, Donna și-a dorit să marcheze acest moment important în evoluția sa printr-un logo aniversar declinat din noua identitate vizuală.

 

Impact pe termen lung

Implicarea noastră în proiect s-a concretizat prin: 

\ Clarificarea strategiei de brand și definirea poziționării sale

\ O promisiune relevantă a brandului exprimată prin slogan

\ Formularea narativului strategic al brandului

\ O identitate vizuală conectată la purpose-ul Donna 

\ O platformă creativă coerentă

\ Diferențierea vizuală a noii direcții de business - Centrul de Imagistică Avansată

\ Marcarea celor 10 ani de activitate Donna printr-un logo aniversar  

 

Vezi review Raluca Cristudor, Social Media & Marketing Specialist Donna Medical Center, la proiectul Donna Medical Center pe Clutch.co.

Proiecte similare

Str. Sighișoara Nr. 36, Sector 2, București - Vezi pe hartă

office@brandfusion.ro

Accept cookies from this site

This website uses cookies to track your behavior and to improve your experience on the site.

You can always delete saved cookies by visiting the advanced settings of your browser.

Do not accept cookies Only accept functional cookies Accept all cookies