Din punct de vedere al experienței și opțiunilor pe care își propune să le ofere clienților, Domeniul Strehan este un concept unic, însă evoluția turismului în zonă este foarte dinamică, iar competiția în creștere, nevoia de diferențiere fiind tot mai mare. Totodată, ambiția inițiatorilor săi este de a transforma toate componentele acestui concept complex în business-uri de sine stătătoare, capabile să funcționeze și să se dezvolte independent unul de celălalt. Cu aceste obiective în minte am pornit în procesul de definire a direcției de poziționare și arhitecturii de brand capabile să răspundă viziunii de business, pentru a le pune apoi în acțiune prin intermediul poveștii și identității vizuale a Domeniului Strehan și a sub-brandurilor sale - Conacul Eglantina, Crama Strehan și Hambarul Târgovețului.
BF BOOSTER
O soluție agilă de branding
5, 4, 3, 2...1 START!

Un loc idilic creat din admirație pentru trecut
Domeniul Strehan
Domeniul Strehan este un proiect în domeniul ospitalității inițiat de o familie de antreprenori cu experiență și vechi clienți ai noștri, din dorința lor de a păstra vie legătura cu locurile natale și trecutul acestora.
Situat în satul Tohani, în renumita regiune viticolă Dealu Mare, Domeniul Strehan a fost gândit ca un ansamblu turistic amplasat în mijlocul podgoriei, incluzând un conac domnesc renovat pentru a oferi servicii de cazare, o cramă și o locație pentru evenimente. La acestea se adaugă propriile branduri de vinuri și alimente tradiționale locale, scopul fiind de a valorifica la maxim specificul zonei.




Vezi celelalte componente ale proiectului de branding Domeniul Strehan accesând link-urile de mai jos:
- Conacul Eglantina
- Crama Strehan
- Hambarul Târgovețului