Toate aceste schimbări de business trebuiau făcute vizibile în exterior, atât către pacienții existenți și cei potențiali, cât și către industrie. Astfel că business-ul decide să treacă printr-un proces de rebranding care să-l poziționeze în rândul clinicilor dentare, să-l ajute să se dezvolte în zona de servicii pentru copii și să-și crească notorietatea în rândul pacienților.
BF BOOSTER
O soluție agilă de branding
5, 4, 3, 2...1 START!

Îngrijire cu adevărat umană
DENTAL EXCELLENCE
Business-ul Dental Excellence a început ca majoritatea cabinetelor stomatologice din România - oferind serviciile unui medic specialist și crescându-și numărul de pacienți prin recomandări.
Treptat, echipa de medici s-a extins, specializările s-au diversificat, iar pachetul de servicii s-a mărit. Dezvoltarea a însemnat și mutarea într-un spațiu mai mare, achiziționarea de aparatură nouă și trecerea de la statutul de cabinet la cel de clinică.
Abordarea noastră
Într-o categorie atât de fragmentată, brandul poate ajuta business-ul să se diferențieze dacă este construit pe un adevăr autentic. Strategia recomandată pentru Dental Excellence a fost aceea de a lucra cu echipa brandului pentru a descoperi acel lucru care îi fac cu adevărat unici, dincolo de dotări medicale, specializarea medici sau spații de lucru.
Am continuat procesul de redefinire a brandului cu interviuri cu pacienți existenți și pacienți pierduți pentru a vedea care sunt lucrurile care i-au convins să aleagă Dental Excellence, cum percep clinica și care sunt așteptările pe care le au de la astfel de clinici. Interviurile ne-au confirmat grija deosebită avută pentru pacienți, relațiile foarte prietenoase stabilite între medici și pacienți și siguranța pe care o oferă Dental Excellence.

Îngrijire de la om la om - promisiunea unui brand căruia îi pasă
Medicina își are originea într-o relație profund umană - dorința de a ajuta semenii. În timp, titlurile și specializările au dus la răcirea acestei relații. Medicii au devenit autorități de necontestat, în turnuri de fildeș, iar pacienții rămân, de multe ori, pe o poziție inferioară, în confuzie. Dental Excellence recreează această legătură umană dintre medic și pacientul său, tratând oamenii în cel mai uman mod posibil pentru ca ei, la rândul lor, să poată da mai departe ce au mai uman. De aici și promisiunea de valoare a brandului: Îngrijire de la om la om. O promisiune livrată prin deschidere, onestitate, colaborare și empatie.

Simbolul unei alt fel de îngrijiri
Am vrut ca noua identitate să susțină această idee de umanitate împărtășită și să diferențieze brandul într-o categorie care abuza deja de simboluri specifice ca forma dintelui, zâmbetul etc. Am creat un simbol puternic, cu o bază geometrică, restilizând elementele cheie care definesc brandul. În forma finală, simbolul ilustrează grija și protecția pe care Dental Excellence o oferă pacienților săi.









Identitate care permite extensia
Am gândit și regulile de arhitectură de brand pentru extensia Dental Excellence Junior și pentru viitoare extensii de brand. Pentru copii, am acomodat identitatea cu imagistică potrivită și am jonglat cu proporția culorilor în comunicare.


Reguli de folosire identitate
Ghidul primar de folosire a identității vizuale clarifică regulile de utilizare ale noii identități Dental Excellence: de la formatele de logo, la așezare, la dimensiune minimă, culori și typeface. Ghidul va fi utilizat de toți creatorii de conținut vizual pentru brand și va asigura coerența și consistența tuturor materialelor de comunicare.


IMPACT PE TERMEN LUNG
Rezultate proiect:
\ O promisiune relevantă pentru clienți și echipa de brand
\ O identitate diferențiatoare în categorie
\ O identitate care asigură statut pentru o nouă categorie
\ Coerență și consistență în comunicarea vizuală