BF BOOSTER

O soluție agilă de branding

5, 4, 3, 2...1 START!

Benefito Mobile

O lansare 100% digitală

Benefito Mobile

Benefito Mobile este un operator mobil virtual care își propune să aducă împreună telecomunicațiile și retailul printr-un produs inedit pentru piața din România, mai exact, o cartelă preplătită care se încarcă transformând în credit bonusul obținut la cumpărături efectuate în rețeaua sa de parteneri.

Într-un context de piață foarte dinamic, unde printre principalii competitori se numără doar companii internaționale mari, care se află în topul investițiilor în publicitate, Benefito Mobile vrea să se facă cunoscut, având un buget de promovare restrâns, specific unui start-up, pentru a convinge potențialii clienți că merită să-și schimbe comportamentul și preferințele legate de cumpărături și consumul de telecomunicații.

Provocarea de business

Misiunea noastră în această etapă a colaborării cu Benefito Mobile a fost de a dezvolta strategia și planul de comunicare a brandului și de a implementa campania de lansare, prin pregătirea materialelor și gestionarea acțiunilor de promovare, astfel încât să răspundem provocării de business de la care am pornit.

Cum poate un brand nou, care vine să schimbe „regulile jocului” în două categorii de piață cu practici și obiceiuri de consum formate - telecomunicații și retail -, să se facă vizibil, înțeles și să câștige încrederea audienței, fără a beneficia de pârghii de marketing și business similare celor folosite de principalii săi competitori?

Abordarea strategică

Având poziționarea și platforma de comunicare a brandului definite în prima parte a proiectului, am pornit în elaborarea strategiei de comunicare de la obiectivul de business Benefito Mobile pentru lansarea pe piață, acela de a face produsul și beneficiile sale cunoscute pentru a declanșa vânzările. Am analizat acțiunile de promovare în categoria de referință a business-ului și am încercat să găsim cele mai eficiente moduri prin care putem transmite mesajul de brand către audiența țintă într-un mod clar, complet și relevant, în condițiile unor resurse de marketing semnificativ mai mici decât ale competiției. Astfel, atenția și eforturile noastre s-au îndreptat 100% către mediul digital.

Soluția

Canalele de comunicare digitală

Pentru a stabili mixul de canale și acțiuni de comunicare, am definit consumer journey și obiectivele de comunicare pentru fiecare etapă a acestuia. Astfel, am putut alege punctele optime de contact cu consumatorii, ținând cont de prezența și comportamentul lor în mediul digital și de potențialul de a ajunge în mod eficient la aceștia. Pilonii campaniei au fost social media, pentru care am dezvoltat calendarul editorial și campaniile de promovare Facebook, și Google, cu componentele de Search și Display. Totodată, am beneficiat de suportul partenerilor din rețeaua Benefito Mobile, având oportunitatea de a valorifica canalele digitale ale acestora pentru a promova lansarea. 

Website-ul

Deși, în esență, Benefito Mobile este o cartelă preplătită de telecomunicații, modul său de funcționare este dependent de prezența în mediul digital. Prin urmare, website-ul este principalul punct de contact cu audiențele și primul loc în care ajung acestea după ce au interacționat cu mesajele din campanie. Am creat designul de website pornind de la o structură de conținut și un wireframe date de echipa de web development Benefito Mobile. Scopul nostru a fost de a pune în valoare identitatea vizuală și limbajul unic al brandului, pe care le-am dezvoltat în cadrul proiectului, pentru a oferi vizitatorilor o experiență de navigare modernă și prietenoasă și, totodată, argumente pentru a le câștiga votul de încredere. Citește mai mult despre website-ul Benefito Mobile.

Strategia și campania de lansare

Odată definit conceptul de comunicare ce va sta la baza lansării brandului, am colaborat cu echipa Benefito Mobile pentru a stabili strategia și planul concret de acțiuni prin care acesta să ajungă la audiența țintă, pentru a-i atrage atenția și interesul. Am construit și implementat campania de comunicare exclusiv în zona digitală, pentru a avea eficiență maximă din perspectiva eforturilor de promovare și a investiției de marketing pe parcursul primelor luni de la lansare.

Impact pe termen lung

Implicarea noastră în proiect s-a concretizat prin: 

\ Definirea strategiei și planului de comunicare capabile să susțină lansarea brandului cu vizibilitate și eficiență optime. 

\ Dezvoltarea materialelor de comunicare adaptate pe diferitele canale și formate

\ Crearea designului de website care să încurajeze interacțiunea cu audiența și conversia

\ Implementarea campaniei de lansare conform planului de comunicare și obiectivelor acestuia.

“Mulțumim frumos pentru calitatea, creativitatea și viteza execuției. Felicitări pentru concept și profesionalism.”

Gabriel Mureșanu, Director Business Development Benefito Mobile
Author

Proiecte similare

Str. Sighișoara Nr. 36, Sector 2, București - Vezi pe hartă

office@brandfusion.ro

Accept cookies from this site

This website uses cookies to track your behavior and to improve your experience on the site.

You can always delete saved cookies by visiting the advanced settings of your browser.

Do not accept cookies Only accept functional cookies Accept all cookies