BF BOOSTER

O soluție agilă de branding

5, 4, 3, 2...1 START!

Benefito Mobile

Telefonie mobilă surprinzător de diferită

Benefito Mobile

Benefito Mobile este un operator mobil virtual, sau MVNO (Mobile Virtual Network Operator), care își propune să aducă pe piața din România un model inovator de asociere între telefonia mobilă și retail.

Mai exact, vrea să lanseze o cartelă SIM preplătită care se poate reîncărca transformând în credit bonusul obținut la cumpărăturile de produse și servicii din rețeaua sa de parteneri.

Provocarea de business

Noutatea produsului și particularitățile modelului de business, ce implică diferite tipologii de clienți și comportamente de consum, diferite piețe și peisaje competiționale dominate de jucători internaționali mari, alături de limitările ce țin de bugetul de marketing, specifice unui start-up, fac misiunea de lansare să fie una foarte dificilă pentru Benefito Mobile. În acest context, am acceptat provocarea de a construi poziționarea brandului Benefito Mobile și de a dezvolta conceptul și strategia de comunicare pentru lansarea sa pe piață.

Cum poate un brand nou, care vine să schimbe „regulile jocului” în două categorii de piață cu practici și obiceiuri de consum formate - telecomunicații și retail -, să se facă vizibil, înțeles și să câștige încrederea audienței, fără a beneficia de pârghii de marketing și business similare celor folosite de principalii săi competitori?

Abordarea strategică

Primul pas în proiect a fost acela de a înțelege cine este consumatorul Benefito Mobile și cum răspunde produsul unor nevoi sau așteptări ale sale într-un mod care îl poate determina pe acesta să adopte un nou comportament de consum. Astfel, am putut să formulăm ideea brandului și să creăm platforma de comunicare verbală și vizuală care să o susțină într-un mod relevant, autentic, convingător. Am dezvoltat, apoi, strategia și planul de comunicare prin care să facem brandul cunoscut și să-l ajutăm să iasă în evidență, în mod eficient, într-o piață foarte „zgomotoasă”.

Soluția de branding

Ideea brandului

Am desfășurat un workshop cu echipa de management Benefito Mobile, în care am explorat profilul consumatorului și am raportat beneficiile produsului la durerile și câștigurile acestuia din perspectiva dublului său rol - utilizator de telefonie mobilă și client de retail -, pentru a defini posibilele rute de poziționare a brandului. Ulterior, am analizat informațiile descoperite în proces și din perspectiva unor potențiali consumatori, pe care i-am identificat chiar printre membrii echipei noastre, și, astfel, am formulat ideea brandului Benefito Mobile de a surprinde prin ceea ce face diferit. Ea a fost sintetizată în sloganul de brand „Surprinzător de diferit”.

Platforma de comunicare

Plecând de la poziționarea brandului, am dezvoltat platforma de comunicare Benefito Mobile folosind un limbaj verbal și vizual familiar, cu care audiența principală să rezoneze și pe care să-l poată înțelege ușor. Totodată, am vrut ca brandul să aibă puterea de a se face remarcat și de a deveni memorabil, chiar și în contextul unor acțiuni de comunicare semnificativ mai restrânse decât cele ale competiției, folosind tonul vocii și identitatea vizuală pentru a-i evidenția unicitatea.

Strategia și campania de lansare

Odată definit conceptul de comunicare ce va sta la baza lansării brandului, am colaborat cu echipa Benefito Mobile pentru a stabili strategia și planul concret de acțiuni prin care acesta să ajungă la audiența țintă, pentru a-i atrage atenția și interesul. Am construit și implementat campania de comunicare exclusiv în zona digitală, pentru a avea eficiență maximă din perspectiva eforturilor de promovare și a investiției de marketing pe parcursul primelor luni de la lansare. Citește mai mult despre campania de lansare Benefito Mobile.

Impact pe termen lung

Implicarea noastră în proiect s-a concretizat prin: 

\ Descoperirea nevoii centrale a consumatorului și conectarea ei cu promisiunea de valoare a brandului, stabilind astfel poziționarea sa 

\ Definirea ideii brandului și sintetizarea ei într-un slogan memorabil

\ Crearea unui limbaj care face brandul să iasă în evidență și să fie relevant pentru audiența sa, atât din punct de vedere verbal cât și vizual

\ Dezvoltarea planului de comunicare capabil să susțină lansarea brandului cu vizibilitate și eficiență optime.\ 

“Mulțumim frumos pentru calitatea, creativitatea și viteza execuției. Felicitări pentru concept și profesionalism.”

Gabriel Mureșanu, Director Business Development Benefito Mobile

Proiecte similare

Str. Sighișoara Nr. 36, Sector 2, București - Vezi pe hartă

office@brandfusion.ro

Accept cookies from this site

This website uses cookies to track your behavior and to improve your experience on the site.

You can always delete saved cookies by visiting the advanced settings of your browser.

Do not accept cookies Only accept functional cookies Accept all cookies