Business-ul avea nevoie să-și asume o poziție puternică în categoria furnizorilor de soluții de securitate și să aducă un boost de energie în interiorul echipei. Ce ne-a adus succesul și cum putem să-l ducem mai departe, atât intern, cât și extern? Cum putem trezi entuziasmul echipei față de această realizare pentru a o face vizibilă și în exterior? Acestea au fost întrebările cu care am fost provocați de echipa Axel Soft.
BF BOOSTER
O soluție agilă de branding
5, 4, 3, 2...1 START!

Securitatea digitală în apărarea încrederii clienților
AXEL
Timp de 15 ani, Axel Soft s-a concentrat pe distribuția ESET Antivirus, una dintre cele mai vândute soluții antivirus, pe întărirea relațiilor cu partenerii și pe comunicarea brandului de produs.
Astfel a ajuns în topul distribuitorilor de soluții de securitate. Însă, intern, în rândul membrilor echipei, încă nu se dezvoltase sentimentul de mândrie față de această realizare.
Abordarea noastră
Decizia strategică a fost de a anima organizația în jurul unei noi identități care să o reprezinte, să reflecte spiritul echipei și ceea ce face unic. Și o direcție de comunicare fresh, care să inspire. Am început întrebându-ne de unde a pornit brandul și unde vrea să ajungă. Am vrut să vedem care sunt bazele care i-au adus succesul, pe care putem construi mai departe. Și care sunt zonele ce trebuie revitalizate. Am analizat parcursul business-ului, ceea ce face, modul în care interacționează cu clienții și cu partenerii și modul în care relaționează intern pentru a descoperi acea sursă de energie care l-a motivat constant să evolueze.

Soluția de branding
Un brand menit să apere încrederea clienților
Grija pe care brandul o are față de parteneri, eforturile și inițiativele desfășurate pentru a-i ajuta să se dezvolte, consecvența în relații, susținerea și suportul dedicat 24/7 ne-au convins că dorința de a câștiga încrederea și a o păstra este esența care sintetizează spiritul Axel Soft. De aici și ideea brandului: În apărarea încrederii. Am creat sloganul Secured by trust pentru a le oferi membrilor echipei o formă sintetizată și convingătoare, pe care să o folosească în comunicare.

Am simplificat arhitectura de brand, renunțând la descriptorul Axel Soft "IT Group” care nu aducea valoare în business și am dat o notă prietenoasă identității eliminând particula ”Soft” din nume. Astfel, am oferit echipei șansa de a vorbi mai mult despre calitatea serviciilor pe care le oferă, ca organizație.


O nouă atitudine, o nouă voce
Am creat un limbaj vizual fresh și un ton al vocii puternic, încurajator și diferit. Și l-am extins pentru diferite puncte de contact cu brandul (website, ad-uri, video corporate etc.)

Este remarcabil efortul depus de echipa Brandfusion pentru ca întreg procesul de rebranding, nu numai rezultatul final să corespundă standardelor înalte asumate de agenție. Acest lucru a implicat multă atenție și grijă oferită cu generozitate în procesul de explicare a strategiei și creare a direcțiilor de comunicare, construite atent și meticulos pe marginea brief-ului nostru.




We. Axel. Împreună excelăm
Am creat platforma ”We.Axel” pentru a implica echipa în procesul de schimbare și a genera acel boost de încredere dorit. Platforma promovează valorile organizației și însuflețește angajații să lucreze împreună pentru a obține performanță.




Pe toată derularea proiectului am identificat multă bunăvoință și deschidere față de feedback-ul trimis de noi, dar și răbdare și atenție în a clarifica în ce măsura corecțiile dorite de noi ajutau sau afectau strategia aleasă. O experiență de colaborare excelentă în care componenta de consiliere a funcționat așadar cel puțin la fel de bine precum cea de creație.
Impact pe termen lung
Rezultate proiect:
\ O idee de brand care reprezintă spiritul organizației și încurajează echipa să evolueze
\ O identitate de brand modernă, care asigură business-ului un statut în categorie
\ Personalitate prietenoasă, fresh, tech, livrată consistent la toate punctele de interacțiune cu brandul
\ O platformă de comunicare internă care să re-energizeze angajații