BF BOOSTER

O soluție agilă de branding

5, 4, 3, 2...1 START!

Academia de Instalații

Talentul deschide noi perspective

Academia de Instalații

Academia de Instalații este proiectul de suflet al Georgianei Soca, inginer de profesie, cu un CV impresionant în domeniul instalațiilor electrice în construcții, în care a activat în ultimii 15 ani atât ca angajat, consultant, cât și ca antreprenor. 

Încrezătoare în valoarea pe care o pot aduce experiența ei profesională și exemplul personal într-o industrie care se confruntă cu lipsa resurselor umane calificate și, implicit, a opțiunilor în ceea ce privește formarea sau specializarea lor, Georgiana a ales să se dedice în totalitate acestei inițiative unice în România, pentru a contribui la creșterea nivelului de pregătire și performanță în domeniul său de activitate.

 

Provocarea de business

Ideea de a înființa Academia de Instalații a venit dintr-o nevoie acută de a găsi oameni cu competențele necesare pentru ofertare, contractare și achiziții în proiectele de instalații, simțită de Georgiana Soca din postura de manager și angajator în cadrul propriei companii și confirmată de creșterea numărului ofertelor de muncă pentru poziții aferente acestor activități specifice. Deoarece nu există un alt program de formare profesională care să răspundă acestei nevoi, Academia de Instalații și-a asumat, astfel, misiunea de pionierat și provocările ei de natură legislativă, financiară, de business, apelând la ajutorul nostru pentru a-i da viață și a o face cunoscută.

Abordarea strategică

La baza Academiei de Instalații se află, în esență, un om, cu modul lui de a gândi și de a face lucrurile, cu tot bagajul său de cunoștințe, experiențe, exemple, atât profesionale cât și personale. De aceea, ne-am propus, în primul rând, să descoperim cine este acest om, cu ce motivație și aspirații pornește pe acest nou drum, după ce principii se ghidează în munca sa. Totodată, am vrut să aflăm pe cine și cum își propune să ajute Academia de Instalații, care sunt nevoile sau neajunsurile pe care ar putea să le înlăture, sau așteptările pe care le-ar putea îndeplini. Astfel, am vrut să transformăm ideile Georgianei Soca într-un cadru strategic care va îndruma construcția brandului Academia de Instalații, pentru a-i stabili poziționarea și dezvolta identitatea vizuală care să-l susțină în manifestările sale viitoare.

Soluția de branding

Platforma de brand

Din discuțiile avute cu Georgiana Soca și explorările făcute împreună în workshop-ul de descoperire, am putut creiona pilonii platformei de brand - profilul audienței, misiunea, viziunea, valorile, promisiunea pe care brandul o face clienților săi -, definind, totodată, elementele care vor ajuta brandul să-și spună povestea într-un mod autentic, respectiv arhetipul, personalitatea, tonul vocii și stilul vizual.

Ideea brandului

Ceea ce ne-a rămas profund întipărit în minte după ce am cunoscut omul și profesionistul Georgiana Soca a fost credința sa că talentul este cel pe care oricine și-l poate crea, prin muncă și perseverență,  indiferent de domeniul de activitate sau de profesie. Ea este însăși dovada acestei credințe, iar Academia de Instalații este, de fapt, modul prin care vrea să-i încurajeze și pe alții să-și descopere și hrănească talentul, pentru a simți satisfacția muncii făcute cu dăruire, pentru a se dezvolta continuu. Dă valoare talentului este îndemnul pe care Academia de Instalații îl adresează, în acest fel, tuturor celor care vor să se dezvolte în domeniul instalațiilor în construcții, exprimând în mod concis și sugestiv ideea brandului.

Identitate vizuală

Pentru a completa armonios ideea brandului, identitatea vizuală încurajează viitorii cursanți să-și hrănească talentul prin creativitate și emoțiile pe care aceasta le stârnește.
Astfel, logo-ul Academia de Instalații face referire la o scânteie creativă, la acel moment de inspirație în care se formează o idee, la bucuria, satisfacția și entuziasmul de a merge mai departe și de a deveni mai bun. Această scânteie poate fi interpretată atât ca element ce face legătura cu domeniul de activitate al brandului - becul, un simbol pentru transformarea și evoluția lumii - cât și la nivel uman, reprezentând transformare și evoluție profesională.

Limbajul vizual se folosește de elemente inspirate din planurile electrice: culori puternice, fonturi ușor de citit și un sistem de linii subțiri trasate între elementele compoziționale, cu ajutorul cărora se creează o ierarhie vizuală și layout-uri dinamice, pline de energie și optimism.

 

Comunicare de brand

Pornind de la povestea brandului și mesajele cheie formulate în etapa de definire a strategiei, am folosit trăsăturile de personalitate, tonul vocii și identitatea vizuală pentru a crea o serie de materiale adaptate diferitelor canale de comunicare la care va apela Academia de Instalații pentru a se adresa audiențelor sale, de la broșura de prezentare până la bannere digitale, social media și pagina web.

Impact pe termen lung

Implicarea noastră în proiect a constat în: 

\ Definirea platformei de brand care stă la baza poziționării sale
\ Formularea poveștii și ideii în jurul căreia se dezvoltă brandul
\ Articularea sloganului de brand
\ Crearea identității vizuale   
\ Dezvoltarea platformei creative și materialelor de comunicare pentru a susține lansarea brandului

Proiecte similare

Str. Sighișoara Nr. 36, Sector 2, București - Vezi pe hartă

office@brandfusion.ro

Accept cookies from this site

This website uses cookies to track your behavior and to improve your experience on the site.

You can always delete saved cookies by visiting the advanced settings of your browser.

Do not accept cookies Only accept functional cookies Accept all cookies