BF BOOSTER

O soluție agilă de branding

5, 4, 3, 2...1 START!

Când potențialul unei piețe face casă bună cu pasiunea

Provocarea de business

Am întâlnit de-a lungul timpului oameni care simt oportunitățile pieței, oameni care își pun expertiza la baza unei idei de business sau oameni care fac din pasiunea lor motor de creștere a unui business așa cum este Mihaela Zahariea, unul dintre fondatorii business-ului Iedera. Și ce poate fi mai benefic unui business decât pasiunea completată de un spirit de business agil, cu viziune pe termen lung, cum este cazul celui de-al doilea fondator Iedera, Cristian Zahariea?

Așa a început business-ul Iedera, prin îmbinarea pasiunii pentru home decor și încrederea în potențialul unei industrii în creștere, o creștere încurajată atât de prezența pe piață a unor mari rețele locale sau internaționale de magazine specializate, cât și de dezvoltarea retailului online. Cum majoritatea business-urilor locale au adoptat mesaje de poziționare funcționale, susținute de varietatea portofoliului de produse sau de volumul comercializat, fondatorii Iedera vin la noi pentru a găsi un răspuns la întrebarea pe care o considerau esențială pentru viitorul business-ului lor:

“Cum am putea să construim un business prosper, transferând oamenilor pasiunea noastră pentru home decor, pentru a putea simți emoții autentice în spațiile în care aceștia trăiesc?”

În cifre :

Website:

https://www.iedera.ro

ABORDAREA NOASTRĂ

Fundația brandului începe prin descoperire

Întrebarea pusă de cei doi fondatori ne-a inspirat în procesul nostru de descoperire a industriei, a consumatorului, a piețelor și modelelor de business. Am aflat despre tipologii și profiluri de consumatori de home decor și nevoile lor, despre marketarea stilului de viață, despre soluțiile out-of-the-box gândite pentru a da mai multă atractivitate în mediul online. 

 

Am lucrat alături de cei doi fondatori pentru a-și defini cu claritate care este motivația (purpose) pentru care investesc bani și pasiune în acest business și cum reușesc să facă lucrurile în business, fară să-și altereze aceasta motivație. Am decis împreună care este profilul consumatorului pentru care Iedera poate să-și dedice întreaga atenție și am descoperit insight-uri strategice valoroase.

SOLUȚIA DE BRANDING

Consumatorul, inspirație pentru business

Am pornit construcția brandului de la profilul consumatorului pentru care Iedera poate face o promisiune de valoare: femeia aflată în perioada ei de maturitate, mânată de dorința de a-și crea din spațiul în care trăiește, un loc care să-i exprime individualitatea, în care poate fi ea însăși, fără convenții și fără retușuri.


Iedera îți spune povestea

Inspirați atât de dorința consumatorului Iedera de a se înconjura de propriile povești, dar și de viziunea fondatorilor de “a inspira consumatorul să-și descopere și exprime unicitatea în spațiile în care acesta trăiește”, am creat sloganul brandului: Iedera, dă voce poveștii tale. Consumatorul Iedera caută mai mult decât o idee de design interior, mobilier sau decorațiuni. Caută să-și spună propria poveste, într-un spațiu cu amprentă personală.


Apartenența și simțul proprietății, exprimate în logo

Cheia este simbolul care reprezintă dovada că spațiul iți aparține. Fiecare amenajare are o cheie simbolică prin care se rezolvă proiectul. Aceasta reprezintă visul de amenajare al clientului. Iedera este cea care deține această cheie unică, care spune o poveste personală, a fiecăruia.

 

Logoul Iedera a fost gândit pentru o identitate versatilă. Multiplele variante de aliniere asigură o ușurință mai mare în implementările viitoare. Pentru situații speciale, când dimensiunile permit, au fost create și variante alternative care să ajute la construirea comunicării vizuale a brandului.


Elementele grafice ale identității

Culorile care compun paleta Iedera folosesc un contrast elegant. În dezvoltarea identității este permisă folosirea diverselor intensități procentuale ale culorilor. Culoarea metalică aurie va fi folosită ca accent și este recomandată tipărirea ei cu Pantone sau folio.

Iedera folosește tipografia elegantă ca parte integrantă a identității. A fost aleasă o gamă de fonturi care se compun elegant în layouturi, realizată de o casă celebră de producție de litere, Ivy Foundry. Pentru a comunica într-un mod unic și personal, logoul și simbolul Iedera pot prinde mai multe forme sub numele de brand-devices.


Inspirația pentru a exprima unicitatea

Brandul Iedera demonstrează capacitatea de a pătrunde în universul personal al clienților săi și de a rezona cu provocările, aspirațiile și nevoile acestora. Iedera nu urmează trendurile. Caută autenticul din mobilier și decorațiuni, care lasă o poveste în urma sa și care poate completa firesc, natural personalitatea consumatorului.


Construcția materialelor de comunicare

Flexibilitatea grafică suportată de acest grid este de ajutor în crearea elementelor vizuale de brand. Gridul compozițional se adaptează fluid pe orice format și permite structurarea elementelor într-un mod intuitiv și elegant. Gridul este bazat pe regulile geometriei sacre, a dreptunghiului de aur și oferă o libertate mare de compoziție a elementelor grafice.


Social Media

Prezența în social media este esențială în comunicarea brandului Iedera. Aici trebuie să se reunească stilul fotografic și cel de comunicare verbală pentru a face brandul Iedera să prindă viață și să inspire.

Online Branding

Experiența online

Pornind de la identitatea vizuală a brandului, am adus originalitatea specifică industriei Home Decor în cel mai important punct de contact cu brandul - website-ul. Am pus accent pe optimizarea versiunii de mobil, întrucât peste 70% din vizitatori navighează de pe telefonul mobil și am avut grijă ca indiferent de dispozitivul folosit interacțiunea cu brandul să fie una coerentă. 
Structurarea informației a fost gândită astfel încât să integrăm partea de inspirație cu cea de User Experience, pentru a ilustra stilul de comunicare definit și pentru a asigura clienților o experiență online memorabilă.

 

IMPACT PE TERMEN LUNG

Rezultatele urmărite în proiect:

\ Claritatea viziunii, prin descoperirea motivației (purpose) de business

\ Relevanța promisiunii de valoare, prin alinierea acesteia la nevoile consumatorului

\ Unicitatea expresiei vizuale, prin reflectarea purpose-ului la nivelul identității

\ Coerența vizuală și verbală a comunicării, prin crearea și documentarea regulilor de comunicare

Te așteptăm la o discuție
despre branding și business.

Alege un interval

Str. Sighișoara Nr. 36, Sector 2, București - Vezi pe hartă

office@brandfusion.ro

Accept cookies from this site

This website uses cookies to track your behavior and to improve your experience on the site.

You can always delete saved cookies by visiting the advanced settings of your browser.

Do not accept cookies Only accept functional cookies Accept all cookies