BF BOOSTER

O soluție agilă de branding

5, 4, 3, 2...1 START!

Pasiunea pentru o viață sănătoasă și echilibrată

Provocarea de business

Piața românească de produse artizanale naturale, destinate îngrijirii pielii, a făcut în ultimii ani pași semnificativi în dezvoltarea ei. Lipsa barierelor de intrare în această categorie și a standardelor impuse, a încurajat producția locală artizanală și în același timp a dus la existența unei piețe fragmentate, slab diferențiate prin branding.

În acest context, fondatoarea Crina Biro, de profesie inginer chimist, a început să-și creeze propriile produse de îngrijire a pielii, mai întâi din nevoia de a asigura familiei sale produse care să nu intervină în echilibrul natural al pielii, mai apoi, din dorința de a oferi calitățile produselor sale, cât mai multor consumatori preocupați de menținerea unei vieți armonioase. S-a născut astfel nevoia sa de a crea un brand care să-i reflecte aceste aspirații.

În cifre :

Website:

www.goodorigins.ro

ABORDAREA NOASTRĂ


Natura ne arată cum să păstrăm echilibrul vieții

Împreună cu Crina am definit menirea (purpose-ul) companiei și principiile care inspiră calea spre împlinirea acesteia. Cercetările și insight-urile pe care le-am descoperit, ne-au ajutat să vedem în produsele Crinei calități create cu ajutorul naturii, pentru a menține și proteja echilibrul pielii. 

SOLUȚIA DE BRANDING

Originea sănătoasă, naturală, exprimată într-un nume

Inspirați fiind de menirea business-ului, am creat Good Origins, un nume de brand care vorbește despre esența, despre cum o bază cu origini sănătoase, naturale, de încredere, poate susține un stil de viață mai bun. Naturalețea și sinceritatea mesajului transmis de nume au făcut-o pe Crina să empatizeze cu acesta încă de la prima pronunție.


Simplitatea naturii surprinsă în identitate

Good Origins înseamnă rădăcini puternice, viața care ia naștere din împletirea elementelor naturale.

Caracterul de literă vine să susțină ideea de natură ce îmbracă brandul. Acesta este un ‘’Sans Serif’’ ce are ca punct de inspirație împletirea ramurilor copacilor, dar care își păstrează totodată caracterul contemporan prin geometria simplă în care se încadrează. De asemenea, caracterul de literă a fost gândit ca un font sustenabil pentru mediu, literele având în compoziția lor un joc de plin și gol al spațiului, ceea ce reduce considerabil cantitatea de cerneală folosită în print.

Culorile folosite în dezvoltarea identității sunt la granița dintre pastel și culori vii, poziționând brandul într-o zonă de natural și fresh în același timp. Paleta secundară este creată pentru a denumi fiecare dintre subcategoriile de produs existente: hidratare, exfoliere și protecție solară.


Prezență online

Pentru ca business-ul Good Origins este la început de drum, am recomandat câteva idei pentru re-designul site-ului, în ce privește arhitectura informației și introducerea elementelor de identitate, acolo unde platforma pe care a fost construit inițial site-ul, o permitea.

IMPACT PE TERMEN LUNG

În cazul Good Origins, abordarea noastră strategică a avut ca rezultat:

\ Descoperirea menirii de business, inspirație pentru dezvoltarea business-ului

\ Numele Good Origins, care vorbește despre autenticitatea din spatele brandului

\ Designul unui ambalaj modern, care surpinde calitățile naturale ale brandului Good Origins

\ Crearea regulilor de bază în comunicarea cu exteriorul, prin intermediul site-ului

Te așteptăm la o discuție
despre branding și business.

Alege un interval

Str. Sighișoara Nr. 36, Sector 2, București - Vezi pe hartă

office@brandfusion.ro

Accept cookies from this site

This website uses cookies to track your behavior and to improve your experience on the site.

You can always delete saved cookies by visiting the advanced settings of your browser.

Do not accept cookies Only accept functional cookies Accept all cookies