Branding la puterea remoteEchipa BF

Asemenea întregii lumi, suntem martorii schimbărilor pe care COVID-19 le produce asupra modului în care operează indivizii și societatea. 

Până nu demult, vorbeam în business despre disruption ca despre o reacție semnificativă produsă de business-urile tinere din zona tehnologiei asupra piețelor si obiceiurilor consumatorilor. 

Iată cum, în noul context, conceptul de disruption începe sa se manifeste la nivel global, în toate ariile importante ale vieții noastre: social, economic sau politic. 

Viteza cu care se schimbă lucrurile a creat și asupra noastră o presiune imensă de a găsi răspunsuri la întrebări vitale de business: Cum putem să ne adaptăm acestor schimbări care ne vor forța sa luăm decizii rapide? Cum putem, sub presiunea timpului la care sunt supuși clienții noștri, să continuăm să construim solid branduri?

De la o colaborare de tip “în persoană”, la una “de la distanță”

Transformarea proceselor de branding de la o colaborare de tip “în persoană”, la una total “de la distanță” (remote), devine astfel un mod implicit de funcționare. 

Grație tehnologiilor avansate, care permit derularea remote a întâlnirilor și colaborarea virtuală, calitatea actului de design de idei, este acum perfect posibil.

Astfel, pentru acele proiecte aflate sub presiunea timpului, am reconfigurat procesele de branding derulate în mod normal într-un timp mai îndelungat, păstrând acțiunile care asigură calitatea recomandărilor strategice, introducând întâlniri și discuții virtuale (Google Meet, Zoom), sesiuni colaborative de creație/brainstorming (Miro), instrumente și tehnici noi de adunare, obținere și testare a informațiilor și insight-urilor despre clienți, consumatori și piețe (shape.space, Google Slides).

În vremuri incerte, soluții agile de branding​

Treptat, ne așteptăm să vină momente pe care antreprenorii să nu-și permită să le piardă. Acțiuni care nu se vor putea anula sau oportunități care nu se vor lăsa așteptate.

De aceea, pentru a ajuta deciziile agile, am creat Brandfusion Booster, un pachet de servicii care poate să plaseze business-ul pe o traiectorie ascendentă.

Brandul, plasa de siguranță pentru business

În următoarea perioadă, timpul și bugetul vor pune mari presiuni asupra business-urilor.

Ceea ce nu trebuie să se întâmple este amânarea deciziilor strategice. Dimpotrivă, contextul acestor vremuri se dovedește a fi un test în favoarea atenției cu care trebuiesc construite brandurile. Dovadă că, business-urile cu branduri construite pe promisiuni relevante, susținute cu fapte, beneficiază în aceste momente de o plasă în plus de siguranță.

Această plasă de siguranță o propunem pentru business-urile românești, care au nevoie să-și lanseze sau relanseze brandurile, într-un timp scurt.

Față de procesele complete de branding, în care, într-un timp extins și cu resurse semnificative, construim numeroase plase de siguranță, bazându-ne pe studii detaliate de piață, de consumatori, de mediu competițional etc., în soluția rapidă Brandfusion Booster gândim elementele esențiale de siguranță, analizând business-ul și informațiile clientului, apelând la surse accesibile de research despre consumatori, categorii sau industrie și aplicând experiența noastră de a crea conexiuni între informații și a aduce la lumină insight-uri strategice. 

Alături de acestea, folosim tehnologia pentru a colabora rapid și ușor în echipă și cu clientul, pentru a crea și împărtăși idei în timp real. Desigur, un element obligatoriu în tot acest demers este și capacitatea clientului de a-și dedica atenția 100% procesului.

Astfel, accelerăm etape, ajungem în timp scurt la concluzii și generăm rapid idei.

Totul la puterea “remote”.