De la pământ
la lună - în 5 zile!

O soluție agilă de branding

Soluția Brandfusion Booster oferă business-urilor antreprenoriale o variantă de desfășurare a proceselor de branding într-un mediu de lucru complet digital. Prin tehnici de tip “sprint”, în echipă și cu clientul, prin instrumente de gândire specifică designului (design thinking), aplicăm cunoștințele acumulate de o echipă multidisciplinară, simplificând decizia și oferind un branding de calitate, în doar 5 zile.

  • Strategie de brand +
  • Slogan de brand +
  • Design de logo
  • Design materiale +
  • Ghid de identitate +

Ce oferă Brandfusion booster?

Strategie de brand

+

Strategia de brand folosește ca sursă de inspirație analiza informațiilor despre business, clienți, mediul competițional, tendințele din industria de referință. Astfel, găsim răspunsuri la întrebări cheie despre aspirațiile și provocările fiecărui business, despre ceea ce îl caracterizează și diferențiază din perspectiva clienților săi. Această perspectivă de ansamblu ne ajută în acțiunea noastră de a descoperi ideea brandului, acel “ceva” care surprinde unicitatea business-ului și care se va transforma în mesaje de comunicare a brandului.

Slogan

+

Este cea mai cunoscută modalitate de exprimare a ideii brandului, transmițând promisiunea de valoare pe care o face compania într-o formă succintă și într-un limbaj accesibil, ușor de memorat. Împreună cu logoul, sloganul formează semnătura de identificare a brandului.

Design de logo

+

Logoul este elementul central al identității brandului și primul semnal vizual pe care îl transmite acesta. Construcția lui se bazează pe ideea brandului, formulată în etapa de strategie. Rolul lui esențial este de a concentra unicitatea business-ului într-o reprezentare grafică și de a crea un limbaj vizual (stil grafic, forme, culori) care să devină “amprenta” comunicării brandului.

Materiale de comunicare

+

Pentru a deveni funcțional și a se adresa clienților săi, brandul are nevoie de o comunicare unitară, relevantă și coerentă în punctele importante de contact cu aceștia. Din acest motiv, Brandfusion Booster include designul următoarelor materiale de comunicare care fac parte din identitatea vizuală necesară unei lansări:

  • Carte de vizită, foaie cu antet, personalizare mașină
  • O pagină web cu prezentarea generală a companiei (inclusiv dezvoltare și implementare tehnică)
  • Bannere pentru promovarea online (Google, Facebook, Instagram)

Ghid de identitate vizuală

+

Este documentul pe baza căruia se iau deciziile de design, ulterior lansării brandului. Conține atât o serie de reguli de utilizare a logoului, culorilor de brand și fontului, cât și o serie de reguli de bază pentru crearea mesajelor, sau folosirea imaginilor în comunicarea brandului.

  • Versiuni de logotip (full, B&W, greyscale)
  • Paleta de culori (culori principale, culori secundare)
  • Elemente de typography (font principal, fonturi secundare)
  • Iconografie (tipuri de icons)
  • Imagistică
Activează Brandfusion Booster

Boosted by Brandfusion

Oncochain, unul dintre cele mai ambițioase și promițătoare tech startup-uri din Europa de Est în domeniul medical.

Descoperă proiectul

Ai întrebări?

Suntem aici să îți răspundem

Brandfusion Booster este o soluție născută din dorința noastră de a veni în ajutorul business-urilor tinere românești pe perioada de incertitudine economică și socială creată de COVID-19. Disponibilitatea soluției are un termen limitat și va fi la latitudinea Brandfusion stabilirea acesteia. De aceea, atât costul, cât și disponibilitatea Brandfusion Booster vor fi făcute cunoscute după prima noastră discuție telefonică sau video online, pe marginea proiectului tău.

Proiectul dezvoltat în 5 zile, prin soluția Brandfusion Booster, va putea începe în prima zi a săptămânii ulterioare celei în care se vor fi agreat propunerea și contractul, și se vor fi îndeplinit condițiile de plată incluse în acestea. După prima discuție telefonică sau video online, echipa noastră îți va oferi întregul ajutor pentru ca procesul premergător dezvoltării proiectului să fie rapid, astfel încât tu să beneficiezi de pachetul esențial de branding în cel mai scurt timp cu putință.

Brandfusion Booster include un ghid de utilizarea a identității vizuale a brandului la care poți apela pentru a te îndruma în implementarea ulterioară a acesteia (logo, slogan, culori, fonturi), sau la tipărirea cărților de vizită și foilor cu antet.

De asemenea, îți vom pune la dispoziție documentația online necesară pentru administrarea paginii web și gestionarea conținutului acesteia. Platforma pe care este dezvoltată pagina web este foarte intuitivă și o vei putea accesa fără cunoștințe tehnice de specialitate. Menționăm că pagina web va atrage costuri recurente (găzduire, CMS), care nu sunt prevăzute în pachetul Brandfusion Booster, însă vei primi toate informațiile cu ocazia primei noastre întâlniri online. În cazul în care vei avea nevoie de ajutor suplimentar, suntem aici.

În plus, vom stabili o întâlnire online săptămâna următoare predării proiectului pentru a ne asigura că totul este în regulă. Ulterior, vom programa o întâlnire de evaluare la un an de la implementare în care vom analiza brandul, fără costuri suplimentare, și te vom sfătui despre ce poți face în continuare.

Dacă la sfârșitul celor 5 zile, vei dori să dezvolți și alte materiale de comunicare, sau vei dori să dezvolți website-ul, adăugând pagini noi, sau să-ți promovezi business-ul online, te putem ajuta. Trebuie doar să ne trimiți cerințele și revenim către tine cu o nouă propunere de colaborare.

După prezentarea finală a proiectului, conform pachetului agreat Brandfusion Booster, se mai poate efectua o revizie asupra livrabilelor constând în modificări minore ale conținutului text (înlocuirea anumitor cuvinte), sau redimensionarea anumitor elemente grafice (logo, imagini, text etc.). Revizia se va face în următoarea zi lucrătoare după cele 5 zile ale procesului Brandfusion Booster, pe baza feedback-ului tău, și vei primi proiectul revizuit, la sfârșitul zilei respective.

Menționăm că este necesar să primim anumite informații de conținut complete și corecte de la început (ex. datele de contact pentru carte de vizită și foaie cu antet, descrierea produselor/serviciilor pentru pagina web). Dacă vor apărea modificări ale acestora după finalizarea proiectului, le vei putea implementa fără intervenția noastră, deoarece vei primi fișierele sursă/editabile ale materialelor.

De asemenea, considerăm că nu vor fi necesare alte revizii majore, deoarece, pe parcursul celor 5 zile, vom avea două sesiuni scurte de prezentare și validare a direcției alese pentru strategie (ideea brandului și slogan) și design (logo, culori, caracter de literă). Așadar, vom stabili împreună cu tine care sunt modificările dorite, astfel încât rezultatul final să fie cel așteptat.

În plus, ne bazăm pe faptul că expertiza și talentul nostru concretizate în peste 200 de proiecte de branding și rebranding ne vor ajuta să creăm, din prima încercare, un brand care să-ți reprezinte business-ul și să-l plaseze pe o traiectorie ascendentă.

Materialele pe care le vei primi sunt:

  • un document PDF de prezentare a strategiei de brand (valorile brandului, diferențiatori, promisiunea brandului, slogan etc.);
  • pachet logo în formate diferite, în toate versiunile de culori: fișiere editabile și export PDF, JPG / PNG;
  • un document PDF cu propunerile de materiale de comunicare (carte de vizita, foaie cu antet, personalizare mașina, bannere online, pagina web) și fișiere sursă, editabile (Adobe Illustrator) pentru fiecare material;
  • un document PDF cu ghidul de utilizare a identității vizuale a brandului;
  • pagina web cu design responsive, activă/live pe domeniul furnizat de tine, cu certificat SSL inclus, formular de contact setat, localizare pe hartă;
  • documentația și datele de autentificare pentru acces în platforma CMS a paginii web.

Vei putea accesa și descărca toate materialele de mai sus prin intermediul aplicației Dropbox în termen de 30 de zile de la primirea link-ului de acces de la noi. Link-ul de acces în Dropbox va fi trimis la sfârșitul celor 5 zile ale procesului, dacă nu sunt necesare revizii finale, sau la sfârșitul următoarei zi lucrătoare după efectuarea reviziilor.

Pagina web pe care o dezvoltăm în cadrul Brandfusion Booster este o pagină unică, cu design responsive, ce conține până la 6 secțiuni: o secțiune introductivă, o secțiune “Despre noi”, una despre produse/servicii, o secțiune de testimoniale/noutăți, secțiunea de contact și bara de subsol din partea de jos a paginii, unde vor fi informațiile utile (termeni și condiții, politică de confidențialitate, link-uri către paginile social media). Dacă vei avea nevoie de conținut și pagini noi pentru website-ul tău, ai posibilitatea să le adaugi singur ulterior, sau te putem ajuta noi.

Desigur. Ai posibilitatea să adaugi singur pagini noi sau orice conținut dorești. De asemenea, poți apela la ajutorul nostru și, în funcție de nevoi, te vom ajuta cu recomandări, dezvoltarea și implementarea noului conținut. Contactează-ne pentru a discuta despre diferitele opțiuni și îți vom trimite o propunere de cost și proces.

În cazul acesta, te vom ajuta cu o propunere personalizată de cost și timp de execuție. Tu alegi ce ai nevoie pentru a-ți activa brandul.

În timpul procesului Brandfusion Booster vom dezvolta împreună diverse mesaje importante de comunicat (ce promite brandul, ce avantaje competitive oferă, cum se diferențiază de competiție etc.), pe care le vom include în materialele agreate în proiect. Totuși, vom avea nevoie să primim de la tine câteva informații de conținut, cum ar fi datele datele de contact pentru carte de vizită și foaie cu antet, descrierea produselor/serviciilor, politica de confidențialitate, termeni și condiții pentru pagina web. Ulterior, dacă vei dori să-ți extinzi comunicarea și să dezvolți alte materiale, te putem ajuta în baza unei noi propuneri de colaborare.

Ne bucurăm să-ți răspundem la această întrebare și îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale website-ului nostru pentru a vedea întreaga suită de servicii pe care le oferim și proiectele noastre.

GATA DE LANSARE?

Ne poți scrie oricând pentru mai multe detalii și recomandări. Suntem nerăbdători să discutăm despre evoluția business-ul tău sau provocarea prin care trece acesta.

 

Programează o întâlnire online:

În această perioadă, este mai sigur să ne auzim online pentru o primă discuție legată de brandul tău. Programează o discuție cu unul dintre consultanții Brandfusion mai jos. #StămAcasă

Alege intervalul preferat

Lasă-ne un mesaj:

Str. Sighișoara Nr. 36, Sector 2, București - Vezi pe hartă

office@brandfusion.ro

Accept cookies from this site

This website uses cookies to track your behavior and to improve your experience on the site.

You can always delete saved cookies by visiting the advanced settings of your browser.

Do not accept cookies Only accept functional cookies Accept all cookies