Mineralport

Mineralport

Cum poate misiunea unui business să fie bază de extindere

” Am avut șansa să ajutăm business-ul antreprenorial Mineralport, în drumul său de clarificare și exprimare a ceea ce îi dă sens și direcție de dezvoltare. Împreună cu fondatorul companiei, Claudiu Postolache, am descoperit și am formulat setul de valori concret, aplicabil și autentic care stă la baza modului în care organizația știe să-și urmeze misiunea.

Mona Ursu, Chief Executive Officer

Nevoia de business

Mineralport, companie antreprenorială românească, este cel mai important furnizor de agregate de calitate din regiunea Olt-Dolj.

Categoria business-urilor de agregate este constant supusă presiunii industriei construcțiilor, pe care o deservește. În ultimii ani, inconsistența proiectelor importante de infrastructură, a influențat considerabil evoluția business-urilor de agregate. Astfel că, numeroase companii locale producătoare de agregate pentru construcții fie și-au încetat activitatatea, fie au ales căi nesustenabile, de reducere a prețului, în detrimentul calității. În acest context, Mineralport a crescut constant, organic și a ajuns într-o poziție de lider, datorită unei filosofii proprii de a face business. Rigoarea, disciplina și tenacitatea de a dezvolta temeinic și pe termen lung, au fost ingredientele pe care antreprenorul le-a pus la baza dezvoltării Mineralport.

La nivel local, printre partenerii de business, compania și-a câștigat reputația de a livra nu doar produse de calitate, ci și o experiență diferențiatoare. Cum poate însă această reputație să fie diseminată, într-un mod eficient, convingător și memorabil, odată cu planurile de extindere a business-ului la nivel regional și național? Aceasta este nevoia de business căreia i-am răspuns cu o soluție strategică de brand.

 

 

Soluția de branding

Discuțiile cu antreprenorul, ne-au dezvăluit trăsăturile sale de caracter care au stat la baza dezvoltării Mineralport și care continuă să fie motorul rațiunii de a fi al companiei. Interviurile externe, pe care le-am derulat cu clienții Mineralport, au indicat o experiență cu brandul, bazată pe încredere și susținere temeinică.

Perspectiva internă și externă asupra experienței oferite de Mineralport, au surprins coerența între aspirațiile antreprenorului, modul în care compania își ține promisiunile și nevoile manifestate de client. Astfel, ideea brandului Mineralport, de „Punct de temelie în orice construcție” ilustrează nu doar un adevăr pe care s-a construit acest brand, dar și faptul ca acesta s-a transmis într-un mod relevant și convingător clienților companiei. Odată identificată ideea brandului, rațiunea acestuia de a exista, a devenit principala sursă de inspirație pentru designul identității vizuale (logo) și mai departe, pentru întreaga comunicare de brand.

Industrie:

Construcții / Agregate și materiale construcții

Servicii:

Auditare și strategie de brand, identitate de brand, slogan, materiale de comunicare externă, materiale de comunicare internă, activități de marketing online

Rezultate:

  • Nevoia de a defini ideea brandului și anume, ceea ce inspiră business-ul, îi dă sens și direcție
  • Definirea atributelor care diferențiază compania și crează valoare adăugată 
  • Exprimarea ideii brandului la nivel de identitate (logo)
  • O identitate care crește vizibilitatea business-ului și pregătește extensia către noi linii de business și extinderea teritorială a business-ului
  • O exprimare a brandului clară, coerentă și diferențiatoare la nivel de materiale de comunicare de brand și acțiuni de marketing online
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full

 

 

Simbolul care însoțește numele Mineralport exprimă într-un mod pur geometric un munte de agregat și completează mesajul brandului, prin construcție, statură și proporții, cu rigoare, stabilitate și încredere. Soluția strategică de descoperire a ideii brandului Mineralport și a caracteristicilor diferențiatoare ale acestuia, precum și ilustrarea lor cu claritate în identitatea vizuală, tonul și stilul grafic al comunicării, constituie motoare de accelerare a recunoașterii brandului, unicității acestuia și de creștere a încrederii în business-ul Mineralport în noile teritorii de extindere.

Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full