Vivelis

Vivelis

Brandurile de produs sunt despre consumatori

” Cu sprijinul echipei Brandfusion am văzut cum s-a modificat piața pe care activăm, cum s-au schimbat gusturile și asteptările clienților, ce doresc de la categoria “’produse congelate”’ și ce contează pentru ei atunci când aleg un produs. Pornind de la o analiză aprofundată, echipa Brandfusion ne-a propus crearea unui brand nou care se diferențiază în peisajul competitiv, cu un packaging atractiv care va revigora cu siguranță portofoliul de produse al Minus 22, fiind în același timp puternic ancorat în valorile companiei noastre și promisiunile de calitate înaltă și responsabilitate făcute clienților.

– Gabriel Bota, Director General, Minus 22

Nevoia de business

La doi ani după ce compania Minus 22 a lansat brandul de produse congelate cu același nume, rezultatele neconvingătoare de la raft și focus grupurile cu consumatorii au determinat o decizie categorică: rebranding total. Numele Minus22 avea relevanță doar pentru specialiști (temperatura la care sunt păstrate produsele congelate), nu și pentru consumatori, iar designul de ambalaj nu răspundea cerințelor categoriei (structură, culori, ierarhia informației, imagistică). Provocarea noastră a fost de a regândi brandul de produse congelate pentru a-l readuce în atenția cumpărătorilor și a asigura business-ului dezvoltarea pe termen lung, prin posibilitatea de a se extinde în mai multe categorii.

 

Soluția de branding

Produsele congelate păstrează intacte gustul și proprietățile nutritive ale ingredientelor naturale, datorită noilor tehnologii care permit înghețarea imediat după pescuire / recoltare. Ideea brandului, Culmea prospețimii bine păstrată, a fost inspirată din dedicarea cu care compania își alege furnizorii (pentru a reduce la minim timpul dintre captură și pregătirea produselor) și din așteptările consumatorilor de a se bucura de produse gustoase, care-și păstrează calitățile. Am creat noul nume în linie cu ideea brandului. Vivelis vorbește despre prospețime și vivacitate, are un înțeles ușor de decodificat de consumatori și poate permite extinderea brandului în multiple categorii (pește, semi-preparate, legume, fructe etc.). Designul de ambalaj pune în valoare caracteristicile brandului (prospețime, onestitate) și răspunde așteptărilor vizuale ale consumatorilor (modern, stârnește pofta). Master packaging-ul dezvoltat permite extensia brandului în mai multe categorii de produse, păstrând intactă consistența la nivel vizual (coloristică, elemente vizuale, imagistică).

Industrie:

FMGC

Servicii:

Strategie brand de produs, naming, slogan brand de produs, master packaging design, implementare master packaging design

Rezultate:

  • O poziționare diferențiatoare în categorie și relevantă pentru așteptările consumatorului
  • Un nume relevant pentru ideea brandului și pentru consumatori
  • Design de ambalaj vizibil la raft și potrivit categoriei de produse congelate
  • Master packaging care permite extinderea brandului în diverse sub-categorii (legume, ready meals etc.)
Full

 

 

Ideea brandului inspirată de așteptările consumatorului și acțiunile companiei

Full

 

 

Simbol și culoare de brand moderne, care surprind ideea de prospețime congelată

Full

 

 

Un nume prietenos, ușor de înțeles, care poate semna orice tip de produse congelate

Full

 

 

Pattern-uri inspirate din originea ingredientelor asigură diferențierea între categoriile de produse și unicitate la raft

Full

 

 

Master packaging-ul flexibil susține extensiile viitoare din portofoliu

Full
Full
Full
Full

 

 

Ghid de implementare master packaging, aplicabil oricărei categorii de produse

Full