Unicarm corporate

Unicarm corporate

 

” Unicarm, unul dintre cele mai mari business-uri antreprenoriale din industria alimentară, din România, avea nevoie de o acțiune imediată de rebranding, atât la nivel de produs, cât și la nivel corporate, pentru a recrea imaginea brandului pe măsura anvergurii, diversității și poziției business-ului. Suntem încântați ca i-am putut ajuta să descopere ce-i definește și ce au de valoare de oferit, și să facem aceste lucruri vizibile și memorabile la nivelul identității vizuale.

Mona Ursu, Managing Partner

Context:

Unicarm este unul dintre cele mai mari business-uri antreprenoriale din industria alimentară, din România, cu o cifră de afaceri de 145 milioane euro (2015) și peste 2.800 de angajați. Înființată la începutul anilor ’90, în Satu Mare, compania s-a dezvoltat constant, ajungând să dețină în prezent: linii de producție pentru brandurile proprii de produs (mezeluri, conserve, lactate, produse de panificație, înghețată), lanț de magazine (87 marketuri și supermarketuri), restaurant, ferme și lanț de distribuție.

Unicarm a simțit nevoia de a recrea imaginea brandului corporate (în paralel cu redesignul brandul de produs) pentru a o alinia cu dezvoltarea, diversitatea și poziției actuală a business-ului și pentru a funcționa ca un brand umbrela pentru diversele linii de business. Procesul de rebranding a început cu o etapă de auditare, cu redefinirea fundamentelor brandului și a continuat cu identificarea elementelor definitorii din construcția brandului (valori, atribute, personalitate).

Am dezvoltat o identitate contemporană care exprimă într-un mod actual profesionalismul și respectul acordat de Unicarm pentru a face lucrurile bine. Simbolistica urmărește confirmarea calității, profesionalismul certificat și continuitatea, susținută de forma fluidă, care tinde spre infinit și care susține ideea de dezvoltare continuă a business-ului. Pentru a păstra o legătură vizibilă și o familiaritate, fontul folosit se regăsește și la nivelul identității brandului de produs.

 

Industrie:

FMGC

Servicii:

Strategie de brand, Identitate de brand corporate, Materiale administrative

Rezultate:

  • O identitate nouă, modernă
  • Consistență în stilul de comunicare corporate
  • O poziționare în concordanță cu viziunea business-ului
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full