Somaco

Somaco

Un brand românesc cu povara originii sale din perioada comunistă trebuie să demonstreze că este un brand racordat la viitor

”Istoria îndelungată a unei companii poate fi un avantaj, dar și un dezavantaj, mai ales atunci când timpul acționează ca o piedică în adaptarea la vremurile moderne și construirea unor perspective pentru viitor. Aceasta este situația în care s-au regăsit multe branduri românești, cu tradiție, care au fost măcinate de emblema comunistă cu care au rămas după 1989. Din fericire, unele dintre ele au reușit să depășească acest prag, și să fie percepute ca branduri actuale, cu viziune, așa cum a fost și cazul Somaco.”

- Mona Ursu, Managing Partner

Context:

Somaco este cel mai mare producător de elemente prefabricate din țară și cel mai mare producător de BCA din regiunea Moldovei și are o istorie de peste 50 de ani în industrie. În 2008, odată cu preluarea a trei fabrici de către fondul de investiții Oresa Ventures, am fost rugați să ajutăm la definirea noului brand ca un brand de încredere, cu viziune stabilă pentru viitor. 

Am început proiectul plecând de la cele două elemente esențiale definite odată cu preluarea companiei: o filosofie de business centrată pe parteneriatul uman și profesional și adoptarea unei strategii de leadership, marcată de dorința brandului de a fi primul pe piața materialelor de construcții, cu soluții complete pentru construcții civile și industriale, infrastructură și zidărie (BCA).

Am creat pentru Somaco o identitate de brand modernă, capabilă să susțină poziția de lider și să surprindă valorile fundamentale ale brandului: parteneriatul, inteligența și munca cinstită. Am definit un stil de comunicare actual, în ton cu aspirațiile de viitor ale companiei și am ajutat brandul să transmită mai departe, către toate audiențele, mesajele relevante privind strategia de business a companiei. 

Industrie:

Construcții / Prefabricate din beton

Servicii:

Logo, slogan, platformă vizuală de comunicare, materiale de comunicare internă și externă, site, marketing online 

Rezultate:

  • Schimbarea percepției asupra business-ului
  • Conturarea unei imagini potrivite secolului al 21-lea
  • Coerență în stilul comunicării
Wide
Square
Full
Square 1x
Wide
Full
Wide
Square 1x
Square 1x
Wide
Wide
Square 1x