Sentia

Sentia

Bun venit unui nou deschizător de categorie! 

Într-o industrie segmentată pe două mari categorii: B2B - industrial și consumator final - retail, decizia de a crea un produs destinat afacerilor de cofetării și patiserii este una curajoasă și merită toată admirația! Ne plac antreprenorii care nu-și dezmint caracterul lor de exploratori, de oameni care provoacă status-quo-ul și extind noi orizonturi.”

- Mona Ursu, Managing Partner, BrandFusion

Context:

Înființat în anul 2012, business-ul clientului 
este un business în creștere care activează 
pe piața de arome alimentare. Afacerea și-a lărgit portofoliul treptat, atât în ceea ce privește produsele cât și partenerii, și oferă în prezent o gamă largă de arome alimentare, amestecuri de fructe pentru inghețată și industria produselor lactate, arome mix pentru snacks-uri, pentru băuturi și sosuri, atât la nivel național, cât și în Bulgaria.

Pentru a putea marketa clienții de mici dimensiuni, clientul avea nevoie să dezvolte un nou brand de produs, concentrat pe piața B2SmallB. Pornind de la noua poziționare creată, Aroma care se simte (aroma care poate fi simțită, care poate fi percepută în produsul final), am găsit un nou nume de brand, Sentia, și am creat o identitate care exprimă atât senzorialitate, cât și gust. Am poziționat Sentia cu scopul de a aborda afacerile profesionale locale într-o piață modernă, fiind conștienți de calitatea aromelor folosite și având un interes crescând în utilizarea de arome naturale și termostabile în loc
 de înlocuitori tipici, artificiali. Platforma de comunicare scoate în evidență ideea că Sentia oferă arome alimentare profesionale de înaltă calitate, într-un mod simplu și îndrăzneț, folosind atât culori cât și imagistică pentru a exprima ideea de brand. Design-ul de ambalaj reflectă preferința estetică pentru produse moderne, minimaliste: simplitate, transparență și diferențiere prin culoare; atat ambalajul de master, precum și logo-ul sunt adaptate pentru fiecare aromă în parte pentru o identificare rapidă. Proiectul a inclus site-ul cu funcționalitate de magazin online, implementări pe mai multe SKU-uri și ghid de implementare master packaging, dezvoltare materiale de comunicare și activități de marketing online.

Industrie:

Arome alimentare

Servicii:

Strategie de brand, Naming, Identitate de brand, Packaging, Materiale de comunicare, Dezvoltare de website, Marketing Online

Rezultate:

  • Dezvoltarea unui brand profesionist B2B nișat pe o piața a produselor de specialitate

  • Consistență în stilul de comunicare, atât offline cât și online

  • Poziționare relevantă și diferențiatoare în cadrul categoriei B2SmallB

  • Implementarea ambalajului master pe întregul portofoliu de brand

Full
Square
Wide
Full
Wide
Square 1x
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Square 1x
Wide
Square 1x
Wide