Revera

Revera

Brandul dă concretețe viziunilor curajoase

” Revera este încă o inițiativă inovatoare, alături de multe altele, care poartă amprenta Dr. Wargha Enayati. Un concept unic pentru România: o locație de 32000m2 cu facilități medicale, în Nordul Bucureștiului, care își propune să ofere servicii medicale integrate, cu precădere seniorilor. În acest caz, brandul devine sprijinul antreprenorului, dând concretețe unei viziuni de business inovatoare.”

Mona Ursu, Chief Executive Officer

Nevoia de business

În România, dar și la nivel european, numărul persoanelor vârstnice care au nevoie de îngrijire medicală este în creștere. Pacienții seniori se lovesc, însă, de incapacitatea sistemului public de sănătate de a le oferi serviciile necesare și de lipsa unităților private care să se axeze pe nevoile lor. Aceasta a fost oportunitatea sesizată de Dr. Wargha Enayati, care și-a propus să dezvolte o idee revoluționară: un campus medical, care să ofere servicii integrate pacienților, cu precădere vârstnicilor (de la policlinică, la blocuri operatorii și de la imagistică, la facilități de locuire). Provocarea noastră a fost aceea de a dezvolta un brand care să ajute antreprenorul să-și pună în practică această viziune curajoasă.

 

Soluția de branding

Motorul din spatele proiectului a fost dorința antreprenorului de a le oferi seniorilor servicii medicale profesioniste, cu respect, care să le aducă energie și vitalitate. Acesta a fost și inspirația noastră pentru dezvoltarea brandului. Numele Revera vorbește despre promisiunea făcută pacienților, fiind derivat din engl. to revere – a privi cu respect, cu recunoștință. Totodată are o sonoritate vivace și energică.

Identitatea creată suprinde foarte bine ideea de continuitate, de stare de bine prelungită, prin folosirea unui simbol dinamic, ce poate fi rotit și privit de pe toate fațetele. Totodată, susține dezvoltarea unui limbaj vizual diferențiator atât pentru comunicarea externă, cât și pentru crearea ambientului interior. Culorile folosite îmbină caracterul medical al brandului, cu ideea de respect și calitate a serviciilor furnizate.

Industrie:

Servicii medicale

Servicii:

Strategie de brand, naming, identitate de brand, materiale de comunicare externă, website

Rezultate:

  • Un brand care dă concretețe unei idei inovatoare
  • Un nume puternic, care surprinde aspirațiile business-ului
  • O identitate unică, ce asigură vizibilitatea inițiativei
  • O exprimare clară, coerentă și diferențiatoare a brandului la nivel de comunicare
Full
Full
Full
Wide
Square
Full
Square 1x
Wide
Square 1x
Wide
Full
Full
Full
Full
Square 1x
Wide
Full
Square 1x
Wide
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full