Râureni

Râureni

Tradiția, în identitatea unui brand, nu contravine dorinței de a avea o imagine contemporană

Când ai un brand îndrăgit de români și cu o istorie de peste 40 de ani, orice schimbare trebuie atent cântărită. În cazul Râureni a fost nevoie de o schimbare radicală, care să modernizeze un brand românesc atât de iubit. După transformare, Râureni este mai vizibil la raft și comunică într-un stil unic și autentic, potrivit consumatorului zilelor noastre.

- Mona Ursu, Managing Partner 

Context:

Apărut în 1968, Râureni este unul dintre cele mai longevive branduri românești. Antreprenorul care a preluat fabrica de la Oltchim în 2008 a conștientizat că brandul este prăfuit și se pierde în aglomerația de competitori. Proiectul a debutat când ne-a solicitat să redesenăm etichetele.

Am căutat o formulă modernă de a exprima ideea brandului - apropierea de natură și de natural. Produsele Râureni au fost dintotdeauna făcute ca acasă, cu grijă, însă această idee nu a fost până atunci transpusă în designul de ambalaj sau în comunicare.

Noile ambalaje Râureni se bazează pe conceptul de cămară modernă. Pe etichete folosim un scris de mână și un design simplu pentru a aminti de conservele din cămară. Odată cu refacerea etichetelor, am revigorat și logoul. Am păstrat frunza care semnifică originea naturală a ingredientelor și am introdus inima, simbol al grijei cu care acestea sunt prelucrate.

Industrie:

Construcții / HVAC

Servicii:

Strategie de brand, identitate de brand, slogan, comunicare internă, platformă creativă de comunicare, materiale de comunicare externă, ghid de brand, website corporate

Rezultate:

  • Asocierea brandului cu o imagine contemporană, relevantă consumatorilor de astăzi
  • Până în 2010, cota de piață a brandului a stagnat 3 ani la rând; după rebranding, cota de piață a brandului a început să crească, atingând 5.3% la nivel național pe piața foarte fragmentată a conservelor
  • Mai multă vizibilitate la raft pentru cele peste 100 de SKU implementate
  • O comunicare sinceră și transparentă, conform așteptărilor unui consumator din zilele noastre
Full
Full
Square
Wide
Full
Full
Full