Promoterm

Promoterm

Diferențierea în categorie se face asumându-ți o idee care te definește

”Promoterm este o companie specializată în soluții complete pentru încălzire, ventilație și aer condiționat – de la consultanță, la servicii de implementare și de la furnizarea de produse, la crearea de instalații personalizate. Promoterm este mai mult decât un furnizor HVAC. Este cel care controlează microclimatul interior. Am ajutat brandul să se diferențieze în piață și să comunice ceea ce îl definește cel mai bine.”

- Mona Ursu, Managing Partner 

Context:

Promoterm este unul dintre principalii jucători de pe piața de soluții pentru încălzire, ventilație și aer condiționat (HVAC). După peste 16 ani de activitate, timp în care și-a dezvoltat portofoliul și a încheiat parteneriate cu cei mai importanți distribuitori ai industriei, brandul simțea nevoia unui refresh la nivel de comunicare și identitate.

Noul brand Promoterm este construit în jurul ideii de climă perfectă. Sloganul ”Clima bine temperată” descrie abilitatea companiei de a asigura confortul, indiferent de spațiu, prin soluțiile HVAC create. Astfel, brandul se poziționează nu numai ca un furnizor de aparatură HVAC, ci ca un partener capabil să controleze clima. Promoterm pune la dispoziția oamenilor instrumente prin care să controleze temparatura și să adapteze microclimatul spațiilor interioare după propria dorință.

Logoul vorbește despre știința de a controla aerul cald și rece, atât prin forma simbolului, cât și prin spectrul de culori folosit. Helixul simbolizează ordinea, profesionalismul și devotamentul echipei Promoterm pentru a face lucrul bine până la capăt. Limbajul vizual folosit, de la imagistică la culori, susține ideea de climă bine temperată. 

Industrie:

Construcții / HVAC

Servicii:

Strategie de brand, identitate de brand, slogan, comunicare internă, platformă creativă de comunicare, materiale de comunicare externă, ghid de brand, website corporate

Rezultate:

  • Asumarea unei idei centrale a business-ului
  • Exprimarea ideii la nivel de logo și aspect vizual
  • O poziționare relevantă
  • Coerență în stilul comunicării
  • Asumarea internă a noii poziționări și a valorilor de brand
  • Un instrument care să ajute echipa de marketing să comunice coerent 
Wide
Square
Full
Wide
Square 1x
Square 1x
Wide
Wide
Square 1x
Full