Picnic Family

Picnic Family

Un design modern te diferențiază într-o categorie fixată în tradiționalism

"Adu farfuriile, pregătește produsele și strânge pe toată lumea la masă. Simplu, rapid și ușor, așa cum trăim zi de zi. Picnic Family este un brand modern, pentru zilele noastre, iar acest lucru se vede la nivel de ambalaj. Într-o categorie în care majoritatea jucătorilor merg pe tradiționalism, Picnic Family este o prezență fresh și diferită la raft"

— Dionisia Sandu, Brand Consultant

Context:

Producătorul de mezeluri și derivate din carne Malina a vrut să-și adauge în portofoliu un brand nou, care să răspundă segmentului mainstream. Portofoliul Picnic Family cuprinde, pentru început, produsele de bază din categorie (salam, parizer, carne tocată și cârnați) și este disponibil atât în retailul propriu Malina, cât și în Key Accounts.

Am dezvoltat conceptul de ambalaj plecând de la ideea că Picnic Family este brandul care strânge toată familia la masă. Ne-am folosit de simbolurile categoriei și de semnificația numelui pentru a crea un device unic de brand, care să ajute consumatorii să-l identifice ușor la raft și care să susțină, ulterior, comunicarea brandului. Look-ul modern, susținut de culorile vii și fonturile prietenoase, diferențiază Picnic Family într-o categorie preponderent tradiționalistă la nivel de ambalaj. Master packagingul permite extensia pe diferite tipuri de produse și forme de ambalare. 

Sloganul de brand, ”Mulțumire pentru întreaga familie”, vorbește despre un produs pe placul tuturor, de la mămicile care vor să cumpere ceva bun și corect ca preț, la restul membrilor familiei care vor să se bucure de un gust bun. 

Industrie:

FMCG

Servicii:

Design de ambalaj, Slogan brand de produs

Rezultate:

  • Design de ambalaj modern și diferențiator
  • Master packaging extensibil pe mai multe categorii de produse
  • Implementare master packaging pe toate SKU-urile din portofoliu
Full
Full_nou
Wide
Square
Full
Square 1x
Wide
Full
Full