Occultus

Occultus

Când ai un nume încărcat de semnificații puternice, identitatea vizuală vine să-l susțină cu aceeași forță

"Am căutat o idee care să pună în valoare numele de brand cu care a venit clientul. Cuvântul în sine are un bagaj mare de înțelesuri și asocieri, așa că e foarte greu să mergi într-o altă direcție. Occultus înseamnă misterios, ascuns, de revelat. Fiind un produs premium, se adaugă nevoia de heritage.”   

- Mona Ursu, Managing Partner

Context:

Occultus este un cupaj românesc de colecție din portofoliul Senator Wine, din soiurile Cabernet Sauvignon, Merlot, Fetească Neagră, Băbească Neagră. Fiind un produs premium, a fost produs într-o ediție limitată de 6532 de sticle. Vinul este destinat în principal pieței chineze.

Am ales ca simbol un cerb cu mai multe picioare. Desenul este inspirat de pe un vas tracic din secolul 4 î.Hr, descoperit în zona Dunării și aflat astăzi în colecția Muzeului Metropolitan de Artă din New York. Simbolul vorbește deopotrivă despre tradiție și descoperire.

Încă din antichitate, oamenii se foloseau de simboluri mitice pentru a crea reprezentări lucrurilor venerate, la care nu aveau acces decât cei inițiați. Ne-am folosit de cerbul ocult pentru a ilustra personalitatea unui vin care trebuie descoperit în timp, picătură cu picătură. 

Industrie:

Băuturi alcoolice / Vinuri

Servicii:

Design de ambalaj, ilustratie

Rezultate:

  • Asocierea brandului cu un simbol istoric, capabil să pună în valoare numele de brand
  • Dezvoltarea unei identități vizuale complexe și rafinate, care să transmită corect poziționarea produsului în categoria premium
Wide
Square
Full
Square 1x
Wide
Wide
Square 1x