Novensys

Novensys

Comunicarea ajută la construcția unui brand, atâta timp cât reflectă ideea de brand

Când îți setezi o singură idee , cum este 'rezolvăm împreună', aceasta devine un filtru pentru orice manifestare în business. Să zicem că vrei să angajezi pe cineva nou în companie. Atunci e foarte clar care este atitudinea pe care o cauți. E capabil să lucreze în echipă? Pare genul săritor, cu inițiativă?

- Mona Ursu, Managing Partner 

Context:

Novensys este unul dintre cei mai mari jucători ai pieței românești de soluții integrate de management al informațiilor. Proiectul a debutat când echipa simțea că nu a reușit să-și definească o idee centrală și că de fapt reinventează discursul brandul de fiecare dată.

Am venit în sprijinul companiei să descoperim despre ce sunt ei cu adevărat. A contat foarte mult cercetarea pe care am făcut-o în interiorul organizației. Așa am descoperit că la Novensys se lucrează foarte mult cot la cot cu clientul. De aici am dedus noua idee a brandului - e mult mai simplu să rezolvi ceva împreună clientul.

Ideea brandului s-a concretizat în sloganul ”Let's solve it", adică promisiunea că Novensys lucrează împreună cu clientul, îl înțelege și poate veni cu soluții rapide și eficiente. Apropierea de client am surprins-o la nivel vizual prin simplitate și o notă umană, ca scrisul de mână și culorile calde de accent.

Industrie:

 IT / Software management informații

Servicii:

Logo, slogan, platformă vizuală de comunicare, materiale de vânzare, comunicare internă și externă, amenajare spațiu birouri, site, marketing online, ghid de identitate

Rezultate:

  • Asumarea unei idei centrale a business-ului
  • Exprimarea ideii la nivel de logo și de aspect vizual
  • Alegerea unui tip de atitudine și comportament derivate din ideea brandului
  • O pozitionare relevantă și diferențiatoare în categorie
  • Coerență în stilul comunicării
Wide
Square
Square 1x
Wide
Full
Wide
Square 1x
Square 1x
Wide
Full