Mirodenia

Mirodenia

Când ai atribute care schimbă categoria, designul te ajută să-ți asiguri segmentul de target dorit

Deși este o bază pentru mâncare, Mirodenia este un produs care deschide o noua nișă în categorie: produse naturale 100%. Am vrut să comunicăm acest diferențiator printr-un design de ambalaj modern și fresh și o poziționare vizuală îndrăzneață și autentică. Astfel am reușit să vorbim direct cu core targetul Mirodenia: gospodina modernă, pentru care contează ceea ce mănâncă.  

- Ștefan Ferencz, Head of Design 

Context:

Un produs 100% natural (fără monoglutamat sau alți aditivi artificiali), cu o cantitate redusă de sare (comparativ cu restul jucătorilor), Mirodenia era comparată la raft cu bazele clasice pentru mâncare. În plus, competiționa pentru același segment de consumatoare (gospodine, de peste 40 de ani) cu un grad ridicat de fidelitate față de produsele folosite anterior.

Am repoziționat Mirodenia, pentru consumatoarele tinere, cu un stil de viață sănătos și care sunt interesate de gustul nealterat al legumelor. Noua Mirodenia vorbește despre natural, despre ingrediente sănătoase și gust autentic de legume. Designul de ambalaj reflectă preferințele estetice ale gospodinelor moderne: autenticitate, simplitate,  hand crafting și natural. Teritoriul vizual definit este diferențiator în categorie, folosind ilustrații desenate de mână, cu tușe neregulate și un font care simulează scrisul de cretă. Master packaging-ul este extensibil pentru diferite rețete de produse, cu mai multe tipuri de legume.

Consumatoarele Mirodenia caută onestitate, freshness și autenticitate în tot ceea ce fac, de la modul de viață, la ceea ce mănâncă. Conceptul creativ de comunicare se bazează pe ideea că Mirodenia este produsul autentic al naturii. Un concept de comunicare simplu și prietenos, care pune în valoare atributele reale ale produsului, într-un mod onest și transparent. 

Industrie:

FMCG

Servicii:

Strategie brand de produs, Design de ambalaj, Slogan brand de produs, Concept creativ de comunicare, Platformă creativă de comunicare, Website de prezentare 

Rezultate:

  • Un nou design de ambalaj, modern

  • Clarificarea arhitecturii la nivel de master packaging

  • Implementarea master packaging-ului pe toate SKU-urile din portofoliu

  • Asumarea unui concept de comunicare unic, relevant pentru categorie 

  • Coerență la nivel de comunicare de produs 

Full
Wide
Square 1x
Full
Full
Wide
Square 1x
Full
Full
Full
square
Wide
Full
Full
Full
Full
Full
Full