Malina

Malina

Un design de ambalaj actual te readuce în atenția consumatorilor

”Într-o categorie preponderent tradiționalistă, uneori chiar fără bază reală, un brand care își asumă o poziție modernă și comunică transparent și onest ceea ce face nu are decât de câștigat în fața consumatorilor, tot mai atenți la produsele consumate. Am ajutat brandul Malina să arate ca un brand actual și să comunice autentic ceea ce este: un brand de mezeluri cu respect pentru gustul autentic, preparate cu cele mai noi tehnologii.

- Mona Ursu, Managing Partner BrandFusion 

Context:

Malina este un producător local de mezeluri și produse din carne, cu prezență foarte bună în zona Olteniei și Munteniei. Cu o fabrică de producător, modernă și complet tehnologizată, o rețea proprie de retail și două branduri de produs (pe segmentul mainstream și economic) Malina a devenit repede un jucător important pe piața mezelurilor. Designul de ambalaj nu reflecta însă poziția brandului și nu era suficient de atractiv la raft, fiind perceput drept un design învechit.

Noul design de ambalaj a ținut cont de trei elemente cheie: crearea unui look modern, contemporan, folosirea de elemente specifice categoriei de produse din carne și dezvoltarea unui master packaging care să acopere întreg portofoliul, dar și viitoarele extensii de de game. Sloganul de brand, ”Mezeluri de bun gust”, vorbește despre un produs onest, destinat oamenilor care sunt atenți cu ceea ce consumă, dar și despre un mod de a face lucrurile – cu respect pentru consumator, atenție la ingrediente și la procesul de producție.

Într-o categorie dominată de roșu și imagini cu aranjamente de tip ”platou de mezeluri”, comunicarea brandului de produs Malina se evidențiază prin culoare și limbajul grafic generat de designul ambalajului. O comunicare modernă și diferențiatoare care susține imaginea și poziționarea brandului de produs. 

Industrie:

FMCG

Servicii:

Design de ambalaj, Slogan brand de produs, Comunicare brand de produs, Website de prezentare

Rezultate:

  • Un nou design de ambalaj, care sa exprime modernismul brandului
  • Master packaging care sa poata fi folosit pentru multiple extensii de game
  • Implementarea master packaging-ului pe toate SKU-urile din portofoliu
  • Asumarea unui stil vizual si verbal de comunicare  
  • Coerență la nivel de comunicare de produs 
Wide
Square
Full
Wide
Square 1x
Square 1x
Wide
Square 1x
Square 1x
Square 1x
Full