Lup Alb

Lup Alb

Portofoliul unui brand de produs se poate dezvolta pe mai multe game dacă designul este gândit să fie flexibil

"Este ușor să extinzi un brand când ții cont de la început de cum se poate dezvolta și de ce nevoi specifice are fiecare gamă în parte. Lup Alb este un concept generos. Destul de popular încât să placă majorității, dar și destul de impunător și mistic încât să devină premium."

- Dionisia Sandu, Brand Consultant

Context:

Senator Wine, producător român de vinuri, deține peste 850 de ha de viță-de-vie, în patru zone geografice ale țării. Lup Alb este un brand de vinuri creat pentru piața chineză, cu un portofoliu extins care cuprinde: 7 soiuri, 2 cupaje, două niveluri diferite de preț (mainstream și premium), plus o gamă de vinuri din struguri ecologici.

Senator Wine și-a dorit lansarea unui brand de vinuri care să reprezinte cultura română și să ducă mai departe povestea vinurilor și a soiurilor românești. Am ales numele Lup Alb pentru a vorbi despre vinurile obținute pe teritoriile strămoșești, locuri cunoscute încă din Antichitate pentru culturile de viță-de-vie.

Am folosit legenda Marelui Lup Alb ca sursă de inspirație și pentru designul etichetelor. Impunător, demn, falnic, simbol omniprezent în cultura geto-dacă, lupul veghează de pe stânca sa la păstrarea tradițiilor cultivării și producerii vinului. Am creat un design flexibil care să permită extensia portofoliului pe cele 3 game. 

Industrie:

Băuturi alcoolice / Vinuri

Servicii:

Naming, design de ambalaj

Rezultate:

  • Asocierea brandului cu un simbol românesc, capabil să ducă mai departe povestea vinurilor românești peste graniță
  • Un nume scurt și memorabil, ușor de acceptat și de către nevorbitorii de limba română
  • Un design flexibil, extins pe 3 game: vinuri mainstream, vinuri premium și vinuri ecologice
Wide
Square
Full
Square 1x
Wide