LifeHax

LifeHax

Brandul care dezvoltă comunitatea lifehackerilor

”Pentru noi, LifeHax a fost un proiect foarte interesant, o provocare de design. În urma procesului de descoperire, am ajuns alături de client la un concept foarte ofertant din punct de vedere grafic. Am avut misiunea să dăm o formă concretă ideii de schimbare, de reinventare individuală, până la urmă. Ne-a inspirat și am lăsat imaginația să-și facă magia. Credem că rezultatul procesului de design surprinde scânteia, declicul care declanșează schimbarea.”

Ștefan Ferencz, Brand Design Director

Nevoia clientului

LifeHax, un start-up pornit de trei tineri entuziaști și dornici să schimbe lumea, își propune să strângă în jurul său prima comunitate de lifehackeri din România. Într-o primă etapă, LifeHax înseamnă o serie de evenimente în cadrul cărora lifehackeri cunoscuți, din România sau din străinătate, vin să lucreze și să discute cu toți cei care vor să facă o schimbare în viața lor, să găsească inspirație pentru o schimbare. La conferințele LifeHax, se împărtășesc experiențe cu oameni noi, se iese din zona de confort, nu sunt întâlniri de la care pleci cu notițe pe care le vei uita într-o agendă.

Provocarea noastră a fost să creăm identitatea unui brand care va crește alături de comunitatea pe care o dezvoltă. Un brand care să sugereze reinventarea ca mijloc de evoluție.

 

Soluția de branding

În timpul workshop-ului cu echipa de brand, am descoperit că pentru inițiatorii proiectului, lifehackeri prin natura lor, schimbarea stilului de viață însemnă efort susținut și încredere să faci primul pas. Povestea LifeHax este cel mai bun exemplu - a pornit de la o idee îndrăzneață pe care, cu multă perseverență, au transformat-o în realitate. De aici și ideea noului brand, care reușește să motiveze și să inspire: Switch to happiness. Spiritul young, curajul de a trece peste bariere, curiozitatea, perseverența și adaptabilitatea sunt trăsăturile inițiatorilor pe care le-a preluat și brandul.

Atunci când ai un brand out-of-the-box, care se transformă, identitatea trebuie să fie la fel de bold precum el. Am gândit o identitate disruptive, un logo morfic, care exprimă atributele brandului. Tiparele se rescriu, direcțiile se schimbă, evoluția nu poate fi constrânsă, cum nici type-ul din logoul LifeHax nu poate fi standardizat.

Am continuat cu generarea unui stil vizual coerent, capabil să se extindă în comunicare. Alegerea cromatică, bold și fresh, filtrele adaptate categoriilor de vizualuri sunt susținute de ideea brandului, fericirea diferă în funcție de perspectiva individuală.

Soluțiile strategice de descoperire a brandului LifeHax și articularea ideii brandului, precum și ilustrarea lor în identitatea vizuală și stilul grafic al comunicării, consolidează poziția noului brand și îi asigură unicitate și recunoaștere în rândul publicului țintă.

Industrie:

Servicii profesionale / Organizare evenimente

Servicii:

Auditare și strategie de brand, identitate de brand, materiale de comunicare externă, materiale de comunicare internă, activități de marketing online

Rezultate:

  • Definirea ideii brandului și a rațiunii existenței sale
  • Definirea atributelor brandului
  • Exprimarea ideii brandului la nivel de identitate (logo)
  • Dezvoltarea identității care asigură unicitatea brandului și comunică publicului principalele lui valori
  • Exprimarea clară a brandului, coerentă și memorabilă pentru audiență, la nivel de materiale de comunicare de brand și acțiuni de marketing online
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full