Imersia

Imersia

Când se schimbă strategia de business, brandul ajută la clarificarea noii direcții de dezvoltare

"Dacă ai un discurs clar, oamenii știu pentru ce să te caute. Whiteland BTL a simțit că este asociat prea tare cu serviciul de field marketing și că are mai mult de oferit. Acest lucru a determinat un proces de redefinire, în urma căruia au rezultat un nou nume și o nouă identitate.”

- Mona Ursu, Managing Partner

Context:

Imersia (fosta Whiteland BTL) este o agenție full-service, prezentă pe piața românească din 2009. Membră a grupului Whiteland, compania are o echipă tânără de peste 40 de angajați și peste 2000 de colaboratori în 16 puncte de lucru, cu birouri și depozite regionale.

În urma unei auditări, am definit ideea centrală a brandului: live action. Aceasta surprinde capacitatea echipei de a orchestra perfect ceea ce face: controlează întreg procesul, de la mic la mare; vine imediat cu soluții în situații de criză; face lucrurile să se întâmple.

Identitatea exprimă clar ce are brandul mai bun de dat. Numele Imersia transmite atât acțiune în timp real, cât și acțiune holistică, ceea ce susține extinderea companiei în noi segmente ale marketingului. Logoul este viu, plin de energie, ajutat și de culoarea galbenă. Simbolul solar captează imediat atenția prin efectul moiré.

Industrie:

Servicii de marketing 

Servicii:

Strategie de brand, logo, slogan

Rezultate:

  • Asumarea unei idei centrale a business-ului
  • Exprimarea ideii la nivel de logo
  • O poziționare relevantă și diferențiatoare în categorie
Full
Square
Wide
Square 1x
Wide
Wide
Square 1x