Hereditas

Hereditas

Povestea autentică pe care se bazează construcția unui brand creează credibilitate

Pe o piață atât de aglomerată cum este cea a vinurilor, consumatorii sunt atrași de brandurile care au o poveste autentică. O poveste pe care o reflectă prin nume și prin ambalaj. Brandul Hereditas spune povestea unui locul special, Podgoria Însurăței, ținutul unde odată trăiau maiestoasele dropii.

- Mona Ursu, Managing Partner 

Context:

Hereditas este brandul de vinuri ecologice din portofoliul Senator Wine. Când am fost invitați să creăm un nume și un ambalaj pentru noul brand, nu știam ce poveste ne așteaptă în spatele produsului. Vinul își are originea la Însurăței în zona Brăilei, pe cea mai mare podgorie ecologică din România (246 ha).

Povestea care stă la baza brandului Hereditas e strâns legată de originea produsului. Vizitând podgoria și discutând cu localnicii, am aflat că dropia este reprezentativă pentru oraș și comunitatea de acolo. Am ales-o ca vizual cheie al etichetei pentru că este un element propriu locului, cu care oamenii de acolo se identifică. Iar faptul că este o pasăre maiestuoasă și deosebită susține poziționarea vinului în categoria premium.

Am exprimat povestea și prin nume, un cuvânt latinesc de dicționar: hereditas = moștenire. Hereditas este despre a trăi în armonie cu natura și a lăsa în urmă un cadru natural echilibrat. Când natura este protejată, este la rândul ei generoasă cu noi și dă naștere unor lucruri unice, ca dropia sau vinul Hereditas.

Industrie:

Băuturi alcoolice / Vinuri

Servicii:

Naming, design de ambalaj

Rezultate:

  • Articulare unei povești autentice a brandului, inspirată de originea produsului
  • Exprimarea poveștii brandului la nivel de nume și design de ambalaj 
Full
Square 1x
Wide
Wide
Square 1x