GlobalPlast

Global Plast

La raft, câștigă brandurile care sunt relevante în categorie

”Într-o industrie dominată de private labels și branduri internaționale, Global Plast s-a impus ca o companie românească de încredere. Noua identitate corporate ajută compania să comunice ideea de «Partener de casă bună». Trecerea de la arhitectura monolitică la una branded și brandurile de produs create au crescut vizibilitatea și atractivitatea la raft.

– Dionisia Sandu, Brand Consultant 

Context:

Anterior procesului de rebranding, Global Plast era un brand monolitic, folosind aceeași identitate și promisiune (Mereu la dispoziția dumneavoastră) atât în fața partenerilor corporate de business, cât și la raft, pe ambalajele tuturor produselor din portofoliu. Strategia propusă a fost trecerea de la o arhitectură monolitică, la o arhitectură de tip “house of brands”. Sloganul corporate, ”Partener de casă bună”, vorbește despre încredere împărtășită, despre un parteneriat pentru dezvoltarea afacerii, dar și despre leadership.

Recomandarea pentru cei de la Global Plast a fost crearea a trei branduri de produs, câte unul pentru fiecare categorie, așa cum sunt percepute de către consumatori: brand de produse de hârtie, brand de produse de curățenie-menaj și brand de produse de unică folosință.

Pentru diferențierea pe nivel de preț (economic, basic, premium), am gândit o ierarhizare pe verticală, folosind descriptori de tipul: Clasic, Basic, Pro etc.

Am gândit designul de ambalaj pentru cele trei produse plecând de la poziționarea sugerată de nume și respectând limbajul vizual impus de fiecare categorie în parte. Diferențierea la nivel de preț între produsele aceluiași brand și posibilitatea de a extinde conceptul propus pe un număr mare de produse, cu suport diferit de ambalare, au fost două criterii importante de care am ținut cont în crearea master packaging-ului.

Proiectul a inclus și dezvoltarea unui ghid de implementare a master packaging-ului pentru fiecare tip de produs. 

Industrie:

FMCG

Servicii:

Auditare strategie brand corporate, Identitate corporate, Arhitectură portofoliu produse, Naming branduri de produs, Packaging design

Rezultate:

  • O identitate corporate actuală

  • Poziționare relevantă în categorie

  • Trei branduri de produs atractive la raft

 

Wide
Square 1x
Full
Wide
Square 1x
Square 1x
Wide
Full
Wide
Square 1x
Full
Square 1x
Wide
Full