Glas Expert

Glas Expert

Pentru a câștiga încrederea nemților, trebuie să vorbești pe limba lor

Glas Expert sunt foarte buni în ceea ce fac - prelucrarea sticlei. Ceea ce îi definește, însă, este determinarea lor de a face lucrurile și mai bine. Am gândit o promisiune de brand care vorbește despre felul lor de a fi: mereu în căutarea perfecțiunii. La nivel de identitate, simbolul clar și relevant și rigoarea din stilul de comunicare îi ajută să se impună ca experți în categorie.

- Mona Ursu, Managing Partner 

Context:

Glas Expert este o autoritate în prelucrarea sticlei pe piața din România, cu ambiții mari de extindere pe piețe străine, mai ales în Germania. Prezentă la noi încă din 2002, compania și-a construit reputația de a face orice din sticlă, fiind partenerul de nădejde atunci când clienții vor ceva mai special.

Proiectul este construit pe ideea că oamenii Glas Expert stăpânesc foarte bine sticla. Sloganul From better to best surprinde atât expertiza, cât și atitudinea ambițioasă de perfecționare continuă a echipei. Oameni pregătiți și de nădejde, care lucrează totul perfect, până la cel mai mic detaliu.

De aici și identitatea extrem de riguroasă și bine ancorată în limbajul sticlei. Simbolul vine de la hașura folosită în desenul tehnic pentru marcarea suprafețelor de sticlă pentru a accentua gradul de specializare al companiei. Culorile inspiră sticlă. Întreaga comunicare este construită pe precizie și stil, pentru a arăta ce poate face sticla într-un spațiu. 

Industrie:

Construcții / Prelucrarea sticlei

Servicii:

Strategie de brand, logo, slogan, materiale de comunicare, layout site 

Rezultate:

  • Asumarea unei idei centrale a business-ului
  • Exprimarea ideii la nivel de logo și aspect vizual
  • O poziționare relevantă și diferențiatoare în categorie
  • Coerență în stilul comunicării

 

Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Wide
Square 1x
Full
Full
Square 1x
Wide
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Square 1x
Wide