Ferma Drăgășani

Ferma Drăgășani

Când ești producător local, brandingul te ajutaă să-ți faci vizibile atât autenticitatea brandului, cât și originea acestuia

"Originea și autenticitatea sunt elemente cheie pentru un business ca al nostru. BrandFusion ne-a ajutat să înțelegem acest lucru și au lucrat împreună cu noi pentru a face autenticitatea care ne caracterizează vizibilă peste tot în țară. Ceea ce mi-a plăcut cel mai mult la colaborarea noastră a fost angajamentul de care cei de la BrandFusion au dat dovadă, precum și profundă înțelegere din partea lor a mediului nostru de business. Au reușit să creeze un brand original și de încredere, cu rădăcini puternice în insăși originea noastră."

— Dan Mutu, Manager General, Agro Holding Annabella 

Context:

De la fondarea sa, în 2007, în Vâlcea, Agro Holding Annabella a crescut organic, atât ca producător local puternic precum și ca furnizor de fructe și legume proaspete. Cu toate acestea, activitățile de branding limitate ale companiei au creat o imagine vagă și confuzantă a produselor sale în rândul partenerilor naționali. De aceea, un brand de produs bine definit a fost necesar pentru a sublinia calitatea produselor și pentru a crește încrederea consumatorilor în produse, ceea ce în final a determinat extinderea la nivel național.

Pornind de la poziționarea care susținea recolta cinstită și autentică, am găsit un nou nume de brand, Ferma Drăgășani, (Drăgășani fiind domeniul unde sunt cultivate fructele și legumele) și am creat o identitate care exprimă atât originea, cât și prospețimea produselor.

Am poziționat Ferma Drăgășani pentru a se putea adresa tinerilor consumatori din retailul modern, cei care încearcă să se mențină sănătoși în mod conștient și care posedă un interes accentuat pentru produsele proaspete locale, autentice. Conceptul creativ de comunicare se bazează pe ideea că Ferma Drăgășani se constituie la rândul ei în produsul autentic al naturii, care a suferit puține intervenții suplimentare și artificiale din pământ până la raft.

Design-ul de ambalaj reflectă preferința estetică pentru confortul modern: simplitate, transparență și diferențierea prin culoare. Ambalajul master este extensibil pentru diverse produse, cu diferite tipuri de produse, fie ambalate sau vrac, adaptabil pentru fructe, legume și muraturi.

Proiectul a inclus, de asemenea, implementări de SKUs, materiale de comunicare, precum și dezvoltarea unui ghid de punere în aplicare a ambalajului master pentru fiecare tip de produs.

Industrie:

Produse proaspete, fructe & legume

Servicii:

Strategie de brand, Naming, Identitate de brand, Packaging, Materiale de comunicare

Rezultate:

  • Consistență în stilul de comunicare
  • Poziționare relevantă și diferențiatoare în categorie
  • Implementarea unui ambalaj master pentru întregul portofoliu de brand
Full
Square
Wide
Full
Full
Square 1x
Wide
Full
Full
Full