Eversted

Eversted

Rebrandingul îți dă încrederea necesară pentru a-ți asuma leadershipul categoriei

” Am parcurs împreună cu BrandFusion acest proces complex de schimbare și am revigorat o activitate de producție cu peste 30 de ani de istorie - un brand autohton românesc. Acest proces de branding a reprezentat pentru noi o experiență unică pe care o recomandăm tuturor societăților comerciale care doresc să își definească identitatea. Imaginea brandului nostru este acum pe măsura performanței pe care o facem în industrie.

Vasile Ene, Director General  

Context:

Compania Filtre Aer Curat a început să scrie istoria producției de filtre de aer din România din anul 1982, odată cu înființarea primei fabrici de profil. 30 de ani mai tarziu fabrica de la Gura Vadului rămâne singura unitate de producție din țară. Liniile tehnologice sunt modernizate, portofoliul de produse extins, iar baza de clienți este consolidată. Însă, la nivel de identitate, comunicare, acțiuni de marketing și de vânzare, compania rămâne blocată la începutul anilor ’90. Toate acestea se schimbă în 2015, când noii proprietari decid să investească într-un proces de rebranding care să ofere companiei toate atu-urile unui lider.

Filtrele de aer sunt cea mai bună barieră împotriva impurităților și a altor agenți dăunători care pot ajunge în aerul din spațiile închise, fie că vorbim de spații de locuit sau de lucru. De aici și ideea brandului: primii în apărarea purității aerului. Eversted, noul nume creat pentru companie, vorbește despre puterea de a asigura constant un aer cât mai pur, datorită proprietăților produselor (rezistență, durată de viață etc.) și a devotamentului specialiștilor. Iar sloganul, Viață lungă purității aerului, întărește ideea de continuitate și stabilitate.

Identitatea vizuală creată pentru Eversted plasează brandul în categorie și îl ajută să-și asume poziția de lider. Simbolul este derivat din forma pliurilor materialului filtrant din care sunt făcute filtrele de aer, iar coloristica și imagistica transmit ideea de prospețime. Întreaga comunicare, atât la nivel vizual, cât și la nivel de mesagistică, prezintă un brand puternic, lider în categorie, capabil să lupte cu orice brand internațional de profil. 

Industrie:

HVAC / Producție filtre aer

Servicii:

Auditare și strategie de brand, naming, identitate de brand, slogan, materiale de comunicare externă, materiale de comunicare internă, website corporate

Rezultate:

  • Asumarea unei idei centrale a business-ului
  • Exprimarea ideii la nivel de identitate (nume și logo)
  • Un nume nou care permite internaționalizarea business-ului
  • O poziționare în concordanță cu viziunea business-ului
  • Asumarea poziției de leadership și exprimarea acesteia la nivel de comunicare
  • Comunicare coerentă, actuală și relevantă pentru categorie  
  • Înlăturarea imaginii de companie învechită
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Square
Wide
Full
Square 1x
Wide
Full
Square 1x
Wide
Full
Full