Enayati

Enayati

Brandul personal, motorul viziunii de business

” Wargha este o personalitate și un om de business aparte. Reprezentant al credinței Baha’i, după ale cărei valori se ghidează, și un antreprenor înnăscut, este văzut ca un om care aduce un impact pozitiv în industria medicală, prin inițiativele în care se implică. Rolul nostru a fost acela de a-l ajuta să-și facă viziunea vizibilă (în identitatea de brand, arhitectură și comunicare) și să-și construiască un instrument de comunicare care să-i ofere suport în conversațiile de business.

Mona Ursu, Chief Executive Officer, Brandfusion

Nevoia clientului

De numele Dr. Wargha Enayati sunt legate numeroase premiere în domeniul medical din România (ex. prima clinică privată), multe companii actuale de succes (Medichub, Intermedicas) și zeci de proiecte viitoare, de business sau cu caracter social. Toate îl poziționează ca un inovator al categoriei. Odată ce numărul inițiativelor a crescut, era tot mai greu să se facă transferul de notorietate între persoana Enayati și proiectele pe care le endorsa.

 

 

Soluția de branding

În spatele tuturor inițiativelor și succeselor, am descoperit un puternic crez personal care ghida orice decizie – dorința de a-și ajuta semenii. Acesta a fost și sursa noastră de inspirație. Am desenat identitatea brandului îmbinând caracterul inovativ cu rigorile lumii de business, către care se făcea mare parte din comunicare. Am gândit Enayati Group pentru a aduna sub aceeași umbrelă de comunicare toate inițiativele endorsate de Dr. Wargha Enayati și am definit setul de principii de la baza lor. Cu noua identitate de brand, Dr. Wargha Enayati poate endorsa vizibil orice inițiativă din portofoliu, fie ea un business sau un proiect social. Enayati Group simplifică transferul de notorietate dintre persoana Enayati și inițiative și crește valoarea fiecăreia, în parte.

Industrie:

Servicii medicale

Servicii:

Auditare și strategie de brand, arhitectură de brand, design identitate, materiale comunicare externă, website

Rezultate:

  • O identitate care îmbină rigorile lumii de business, cu crezul personal
  • Un sistem de principii care stau la baza inițiativelor
  • Claritate în arhitectura brandului
  • Un brand umbrelă care asigură transferul de notorietate între persoană și inițiative
Full
Full

 

 

Floarea de lotus, simbol al credinței Baha’i, și flacăra, simbol al inovației, ne-au inspirat pentru designul brandului personal

Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full

 

 

Enayati Group este umbrela care aduce împreună toate inițiativele. Fiecare continuă să comunice sub identitatea proprie, către stakeholderii săi, dar se aliniază, prin principii, la filozofia grupului

Full
Full
Full