CTE Group

CTE Group

Clarificarea arhitecturii de business - motor de dezvoltare

"Am început colaborarea cu Brandfusion într-un moment important pentru business: se lansa linia de rent, companiile din grup voiau sa comunice mai mult și să-și arate apartenența la CTE Group. Am apreciat abilitățile echipei de consultanți de a ne înțelege profilul și obiectivele de business, de a scoate la suprafață ceea ce ne caracterizează și de a aduce claritate asupra viziunii noastre de viitor. Am găsit în ei un partener de business, care vorbește aceeași limbă cu noi și care știe să ofere soluții concrete."

Andrei Dumitra, Director General CTE Solution

Nevoia de business

CTE Group este rezultatul muncii unei echipe curajoase, cu o motivație enormă de a face lucrurile din ce în ce mai bine și cu planuri îndrăznețe de viitor. Povestea CTE Group începe cu compania CTE Trailers, unic distribuitor al remorcilor Krone în România. Prin tenacitatea și perseverența oamenilor din echipă, business-ul a crescut, și-a mărit gama de branduri comercializate și a dezvoltat servicii conexe pentru clienții din întreaga țară. Ulterior, și-a extins portofoliul de business către o altă categorie (comercializare utilaje specializate) prin CTE Solution, ca urmare a unei achiziții. În plus CTE Solution furnizează și soluții complete pentru managementul deșeurilor, sub forma liniei de business Pro Recycling.

Pe măsură ce companiile și-au câștigat poziții de top în categoriile lor, managementul a simțit nevoia creării unei entități care să le înglobeze și să le reprezinte în fața partenerilor strategici (bănci, parteneri de business etc.). Astfel a luat naștere CTE Group, pentru care s-a creat o identitate independentă.

Totodată, business-ul s-a extins cu o nouă companie, destinată închirierii de utilaje specializate (construcții, salubritate, reciclare), furnizate de CTE Solution. Care este numele corect pentru noua companie? Cum faci evidentă legătura dintre noua companie și celelalte companii din grup? Cum asiguri clienții că noua companie beneficiază de susținerea grupului? Acestea au fost întrebările la care am ajutat managementul CTE Group să răspundă.

 

Soluția de branding

În urma discuțiilor cu echipa de management, am definit rolurile CTE Group: păstrează legătura între entități, setează principiile și valorile după care se ghidează echipa, setează direcția de viitor și scopul de a fi pentru toate business-urile din portofoliu. La rândul său, fiecare business se aliniază la scopul unic al grupului, preia din setul de valori și principii ale grupului pe cele care i se aplică și sunt relevante pentru categoria sa și își definește propria promisiune de valoare și atribute diferențiatoare de business, care să răspundă așteptărilor clienților săi.

Industrie:

Servicii / Utilaje specializate


Servicii:

Auditare și strategie de brand, identitate de brand, slogan, materiale de comunicare externă


Rezultate:

  • Clarificarea raportului dintre business-urile din același grup și grupul
  • Definirea unui motiv de a exista și exprimarea lui la nivel vizual și de slogan
  • Un set de reguli clare pentru identitatea vizuală și verbală a viitoarelor extensii de portofoliu de business
Full
Full
Full

 

 

Odată definit ecosistemul brandurilor, am căutat ideea care motivează organizațiile și care îi inspiră în fiecare zi pe membrii echipei. Progresul este scopul pentru care CTE Group există: individual (prin dezvoltare de abilități, servicii etc.) și pentru clienți (companiile CTE Group ajută business-urile să mai facă un pas în evoluția lor). Am exprimat promisiunea de valoare a fiecărei companii din grup la nivel de slogan, păstrând coerența în construcție.

Full
Full

 

 

Arhitectura monolitică a fost exprimată vizual în identitățile brandului CTE Group și ale brandurilor din portofoliu. Simbolul CTE vorbește despre direcție și succes, în timp ce typeface-ul ales poziționează solid brandurile în categorie. Diferențierea între business-uri se face la nivel de culoare de accent.

Full
Full
Full
Full
Full